Portal lazarz.pl szanuje prywatność swoich czytelników i przetwarza tylko te dane osobowe, które są niezbędne do prawidłowego świadczenia usług informacyjnych jakie oferuje.
Strona wykorzystuje pliki cookies. Mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w waszej przeglądarce.
Klikając poniższy przycisk zgadzają się Państwo na przetwarzanie zbieranych przez portal lazarz.pl danych osobowych w zakresie i na warunkach opisanych w naszej
Polityce Prywatności.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne, ale może być konieczne w celu wykonania niektórych usług.

Zgoda

Wiemy jak... robić promocję miasta? - .:LAZARZ.PL->poznański portal dzielnicowy:. Łazarz w z@sięgu myszki
Wiemy jak... robić promocję miasta?
21-03-2009 01:04   Janusz Ludwiczak
Niebieskie gwiazdki pojawiły się w różnych częściach miasta, także na Łazarzu, przed Targami. Czyżby to atak zimy? Zdecydowanie to. Prawdopodobnie to element nowej kampanii promocyjnej Poznania.

Są praktycznie wszędzie. Spotkać można je w wielu częściach miasta - przez Targami, Starym Browarem, w okolicach Placu Wolności czy też w pobliżu Zamku. O czy mowa - o niebieskich gwiazdkach.

Wszystko wskazuje na to, że gwiazdki te są elementem nowej kampanii promocyjnej naszego miasta. "Wiemy jak łączyć biznes ze sztuką" - taki napis pojawił się przed wejściem do Starego Browaru, zaś "Wiemy jak robić targi" informują przed głównym wejściem na Targi.

Z informacji zamieszczonych przed wejściem na Targi przechodnie mogą się dowiedzieć, że Międzynarodowe Targi Poznańskie powstały w 1921 roku i są jednym z największych i najstarszych organizatorów targów w Europie, a co roku w Poznaniu odbywa się ponad 70 wydarzeń targowych skupiających firmy z całego świata.

Natomiast w prasie pojawiły się reklamy "Wiemy jak kupować z przyjemnością", "Wiemy jak produkować dobre auta", "Wiemy jak inspirować tradycją", "Wiemy jak być oknem na świat" czy "Wiemy jak robić sztukę dla ludzi". Nie da się ukryć - to nowa kampania promocyjna Poznania. Miasto zmienia wizerunek i strategię marketingową promując sprawdzone poznańskie marki znane w całym kraju, wśród których są Piotr i Paweł, MTP, Volkswagen Poznań, Autostrada Wielkopolska, hotel Bazar, GlaxoSmithKline, Stary Browar, Port Lotniczy Poznań-Ławica, KKS Lech Poznań, Nivea, VOX, Bridgestone, W.Kruk, Allegro, Kompania Piwowarska i co ciekawe także Festiwal Teatralny Malta.

Do tematu zapewne jeszcze powrócimy. A tymczasem zapraszamy do dyskusji: z czego dumny jest Poznań? Czy możemy się chwalić w kraju, Europie i na świecie? Czego też brakuje w naszym mieście - tarasu widokowego, aquaparku, czy może dobrego dojazdu na lotnisko?


R E K L A M A

Fot: eRTe, Janusz Ludwiczak

Komentarze (1)

20-04-2009 11:29:08
miłka
hmm, dumni powinniśmy być ze swojej historii (jak jedyne wygrane powstanie wielkopolskie), ze swojej upartości ale w dobrym tego słowa znaczeniu, czyli dążeniu do celu jak z hotelem Bazar i jego odbudową za pieniądze mieszkańców, i jeszcze na pewno za kulturalne przedsięwzięcia - wiele się dzieje pod tym względem w Poznaniu, uważam że wiemy jak!
Aktualności
R E K L A M A
Niezapominajka
12

maj

Łazarz
Wybory osiedlowe - wybory do Rady Osiedla Św. Łazarz
w godz. 7:00-21:00

25

maj

Park Wilsona
Kiermasz "Zielony Poznań"

04

cze

do 07-06-2024
Międzynarodowe Targi Poznańskie
ITM - Innowacje, Technologie, Maszyny
Nauka dla gospodarki
"Modernlog" - Targi Logistyki Magazynowania i Transportu

09

cze

Polska * Poznań * Łazarz
Wybory do Parlamentu Europejskiego

13

cze

do 18-06-2024
Łazarz
34. Dni Łazarza
13-18.06.2024

[ wszystkie ]

Komentarze
Ogłoszenia
Newsy na Twoją skrzynkę!
Zapisz się na listę mailingową:
Twój e-mail: