Portal lazarz.pl szanuje prywatność swoich czytelników i przetwarza tylko te dane osobowe, które są niezbędne do prawidłowego świadczenia usług informacyjnych jakie oferuje.
Strona wykorzystuje pliki cookies. Mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w waszej przeglądarce.
Klikając poniższy przycisk zgadzają się Państwo na przetwarzanie zbieranych przez portal lazarz.pl danych osobowych w zakresie i na warunkach opisanych w naszej
Polityce Prywatności.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne, ale może być konieczne w celu wykonania niektórych usług.

Zgoda

Na tramwajach nie będzie już reklam - .:LAZARZ.PL->poznański portal dzielnicowy:. Łazarz w z@sięgu myszki
Na tramwajach nie będzie już reklam
19-10-2015 23:54   Janusz Ludwiczak
Prezydent Jacek Jaśkowiak zapowiedział, że na tramwajach i autobusach nie będzie już reklam.

Zdaniem prezydenta Jacka Jaśkowiaka w ten sposób uporządkowana zostanie przestrzeń i miejska estetyka.

Mieszkańcy wielokrotnie sygnalizowali mi potrzebę uporządkowania przestrzeni miasta. Plastyk miejski pracuje nad tym, byśmy wykorzystali zapisy ustawy krajobrazowej. Na przestrzeni roku będziemy mogli wyeliminować sporą część reklam. Wielu poznaniaków chciałoby przywrócenia estetyki miasta, by reklamy na tramwajach nie były tak agresywne lub nie było ich w ogóle. Na tramwajach i autobusach powinien być herb Poznania – powiedział Jacek Jaśkowiak, prezydent Poznania.

Zamieszczenie nośników na tramwajach i autobusach kosztuje reklamodawców w zależności od wielkości powierzchni oraz typu pojazdu od 400 do 2 210 zł miesięcznie. Każdego dnia MPK ma ponad 5 tysięcy złotych przychodu z tytułu reklam, w ubiegłym roku poznański przewoźnik za reklamach zarobił blisko 2 miliony złotych, co pozwala na zakup chociażby dwóch autobusów.

Przychody z reklam na tramwajach i autobusach współfinansują funkcjonowanie komunikacji miejskiej. Odbywa się to podobnie zresztą jak reklama na pociągach, która wspiera komunikację świadczoną przez PKP czy też reklama przy okazji różnych spotkań, koncertów, imprez masowych, która wspiera finansowo lub wręcz umożliwia organizację tego typu wydarzeń. W przypadku rezygnacji z reklamy na taborze lub znacznego jej ograniczenia pojawi się konieczność innego pozyskania brakujących środków. Na przełomie lat 2013-2014 zyski z reklam równały się kwocie ok. 3 658 000 zł – tłumaczy Iwona Gajdzińska, rzecznik prasowy MPK.


Komentarze (1)

20-10-2015 13:20:32
morlock
Nie czytam bo szkoda czasu na czytanie pro... ideologii. Tylko tytuł.
Aktualności
R E K L A M A
Niezapominajka
31

sty

do 03-02-2023
Międzynarodowe Targi Poznańskie
"Budma" - Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury "Windoor-Tech" - Międzynarodowe Targi Maszyn, Narzędzi i Komponentów do Produkcji Okien, Drzwi, Bram i Fasad

03

lut

19:00
Klub Osiedlowy "Krąg" ul. Dmowskiego 37
Wernisaż Wystawy "Prac Malarskich Mieczysława Hofa"
Wstęp wolny

07

lut

18:00
Klub Osiedlowy "Krąg" ul. Dmowskiego 37
"Rok Wodnego Królika - nowy rok chiński" - spotkanie z astrologiem Jackiem Krygiem
Zaprasza Stowarzyszenie Radiestetów im. Czesława Spychalskiego

09

lut

19:00
Klub Osiedlowy "Krąg" ul. Dmowskiego 37
"4 Oblicza Miłości" - Spotkanie 2: Miłość erotyczna - o silnym podłożu zmysłowym, przeżywana w ciele

10

lut

17:30
Klub Osiedlowy "Krąg" ul. Dmowskiego 37
"Taka miłość w sam raz" - Walentynkowe Show słowno-muzyczne w wykonaniu Mojego Teatru
wstęp wolny

[ wszystkie ]

Komentarze
Ogłoszenia
Newsy na Twoją skrzynkę!
Zapisz się na listę mailingową:
Twój e-mail: