Portal lazarz.pl szanuje prywatność swoich czytelników i przetwarza tylko te dane osobowe, które są niezbędne do prawidłowego świadczenia usług informacyjnych jakie oferuje.
Strona wykorzystuje pliki cookies. Mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w waszej przeglądarce.
Klikając poniższy przycisk zgadzają się Państwo na przetwarzanie zbieranych przez portal lazarz.pl danych osobowych w zakresie i na warunkach opisanych w naszej
Polityce Prywatności.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne, ale może być konieczne w celu wykonania niektórych usług.

Zgoda

15 października w dawnej fabryce rowerów otworzą Netto - .:LAZARZ.PL->poznański portal dzielnicowy:. Łazarz w z@sięgu myszki
15 października w dawnej fabryce rowerów otworzą Netto
23-09-2015 07:34   Janusz Ludwiczak
Za trzy tygodnie na Łazarzu pojawi się kolejny dyskont, tym razem sieci Netto.

Pół roku wcześniej niż planowano, 15 października w nowym kompleksie mieszkaniowym, w dawnej fabryce rowerów Inwentia w obrębie ulic Kasprzaka, Sczanieckiej i Głogowskiej otwarty dostanie sklep sieci Netto.

Otwarcie naszego sklepu planujemy 15 października o godz. 8. Sala sprzedaży będzie standardowo liczyć 700 metrów kwadratowych. W sklepie zatrudnimy 12-osobową załogę – wyjaśnia Mariola Skolimowska z Biura Prasowego Netto.

Konkurencji się nie obawiamy - radzimy sobie w innych lokalizacjach, więc w tej sobie również poradzimy. Konkurencja motywuje nas do jeszcze większych starań o klienta, więc wszyscy na tym korzystają. Jeśli chodzi o bliskość Rynku Łazarskiego, to wręcz mamy nadzieję, że liczna część klientów przy okazji zakupów w tak popularnym miejscu, skorzysta także z naszej oferty – dodaje Mariola Skolimowska.


Komentarze (23)

16-10-2015 09:48:55
tonny
@domi: to ślepa jesteś, wczoraj sam zrobilem tam zakupy.
16-10-2015 09:44:50
domi
No i co ?? 16 października i sklepu ni ma :D
24-09-2015 19:51:12
Prawdziwa Hania
A ja mogę brać udział w dyskusji? Czy muszę inaczej się przedstawiać?
24-09-2015 15:42:51
Hania
@Hania, w koncu sie zdecyduj czy Netto jest sklepem dla biedoty czy nie bo masz dwie opinie w tym temacie. @"Hania od urodzenia", oczywiscie, ze mozesz tutaj pisac, masz juz swoj nick "Hania od urodzenia" i to nas od siebie rozni i nie wprowadza zamieszania. @Redakcja, ja nie mam problemu z trescia postow a tylko i wylacznie z dublowaniem sie nicka. @"Ostatni normalny", ja jezdze do Netto, kupuje tam babke drozdzowa, ktora jest bez chemii i zawsze cos ciekawego znajde. To nie ja pisalam, ze sklep Netto jest dla biedoty, nie ja jestem ta Hania, ktora jest zbulwersowana jak sama pisze. Tak wlasnie dochodzi do nonsensow i pomieszania z poplataniem, dzieki dublowaniu nicka.
24-09-2015 11:51:03
Ostatni normalny
@marlock - Widziałem jednego z zielonym. Widocznie szedł na szage :)
24-09-2015 11:43:27
Hania od urodzenia
Cześć, jestem Hania. Sama sobie tego imienia nie wybrałam. Czy to znaczy, że przez moją matkę nie mogę brać udziału w dyskusji na tym forum?
24-09-2015 10:43:47
morlock
@ostatni normalny z 23.09.15. Już to widzę jak milioner, rodowity Poznaniak "wysyła ludzi" :-). Jeśli takiego (milionera poznańskiego) znasz to zwróć uwagę na kolor jego języka. Jak czarny - znaczy pękła mu tytka z cukrem na asfalcie. Natomiast odnośnie ostatniego Twojego postu,(mnie mieszając przy okazji) podziwiam odwagę. Pchać się między walczące baby? Ja bym się bał, choć mogłeś poradzić, jako negocjator obu stronom by polubownie jedna z Nich zaczęła się pisać przez "Ch". Dzięki, uśmiałem się.
24-09-2015 10:29:33
Hania
Market marketem, ale czy będą miejsca dla samochodów? Netto nie jest sklepem dla biedoty, to bardzo popularny skandynawski dyskont.
24-09-2015 09:57:55
Ostatni normalny
@do obu Hań - a która to jest "prawdziwa" Hania, a która "fałszywa":)? Obie mają dość chaotyczny sposób wyrażania poglądów - ja bym się nie zorientował:) Poza tym Hania to jedno z popularniejszych imion w Polsce:) @do Jedyna Prawdziwa Hania - już chyba lepiej robić zakupy w Netto niż podszywać się pod Morlocka:)
24-09-2015 08:53:17
REDAKCJA
@Hania: Rozważane jest kilka opcji począwszy od wprowadzenia logowania do możliwości komentowania pod imieniem i nazwiskiem przez facebook. Redakcja nie odpowiada za treść komentarzy. Publikowane komentarze odzwierciedlają osobiste poglądy ich autorów, którzy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za ich treść. Pozdrawiam
24-09-2015 07:22:51
Hania
@Redakcja, nicki nie sa zastrzezone i przez to robi sie zamieszanie bo wtedy nie wiadomo, ktora Hania pisze, nie chce byc kojarzona z Hania, ktora napisala tutaj drugi post. Jesli ja mam nick Hania to druga powinna miec Hania2 i wtedy wiadomo, ze nie chodzi o jedna i ta sama osobe. Dla mnie to logiczne i prawidlowe. A tak jak dwie Hanie beda pisaly to bedzie to krzywdzace dla nas obu. I nie wiem przyznam o co chodzi ? czy byc moze ktos sie podszywa pode mnie i chce mi zrobic niedobra opinie tutaj ? Ja tutaj pisze od poczatku powstania tej witryny 10 lat i nie chce byc kojarzona z takimi wypowiedziami jak post drugi innej Hani. Redakcja powinna rozrozniac nicki aby nie dochodzilo do takich sytuacji. To tak jakby teraz ktos zaczal pisac pod nickiem Morlocka, zapewniam, ze jemu tez by sie nie podobala taka sytuacja ani nikomu tutaj. Prosze o rozwiazanie sprawy. Nicki nie moga sie dublowac, mam nadzieje, ze to bedzie rozwiazane.
23-09-2015 23:16:26
heniu
ja tam wolałbym sprawdzone sklepy "Aldi" z Niemiec
23-09-2015 22:00:54
REDAKCJA
@Hania: Nicki nie są zastrzeżone, zwłaszcza, że nie są podpisywane imienien i nazwiskiem. Zgodnie z regulaminem: Publikowane komentarze odzwierciedlają osobiste poglądy ich autorów, którzy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za ich treść... Pozdrawiam.
23-09-2015 17:30:59
Hania
@Robert, ja nie jestem ta Hania co zawsze tutaj pisze, to jakas inna "Hania" i robi sie zamieszanie, moje poglady i forma wypowiedzi sa absolutnie rozne od tych tej drugiej "Hani". Mam nadzieje, ze redaktor to wyjasni i nie bedzie zezwalal nadwa takie same nicki bo to jest pomieszanie z poplataniem osob tutaj piszacych. Prosze redaktora o wyjasnienie i sprostowanie.
23-09-2015 16:21:51
Ostatni normalny
@morlock - a świstak siedzi i zawija je w te sreberka... dla niektórych liczy się cena, dla innych jakość, a jeszcze inni stawiają na - nawet pozorny - prestiż. "Nawet milioner kupuje z a w s z e tam gdzie taniej."???? Proszę... Milioner to nie kupuje, tylko wysyła ludzi, żeby mu kupili :)
23-09-2015 14:46:47
paramido
osobiście lubię ten skandynawski dyskont - nie jest tak krzykliwy i obleśny jak Lidle czy Biedronki. ceny uczciwe, bo nordycy wyzbyli się kultury łupienia przez fałszywe promocje, zawyżanie cen innych produktów etc. zazwyczaj nie ma tłoku, atmosfera przyjazna, wybór ok. myślę nawet, że nie wpłynie to specjalnie na lokalnych kupców, bo Ci i tak często ledwo już zipią, ale to temat na szerszą dyskusję...
23-09-2015 12:57:21
morlock
@Ostatni normalny A jeśli mogę zapytać (bez obrazy) jesteś normalny w jakim zakresie? "Ogiernię", almę znaczy (Poznaniacy rodowici wiedzą) z sieci wymazali bo była zbyt droga dla nas i przez resztę własnej sieci traktowana jak ubogi szwagier - vide "promocje" wpierniczane w formie gazetek do łazarskich skrzynek pocztowych, podczas gdy 50% produktów z gazetek promocyjnych było niedostępne na Ułańskiej. No to pa,pa,pa Alma! Szerokiej drogi na trudnej drodze rynku dronko/lidlo/netto/tesscowej (itd.) Ps. @Ostatni cośtam. Nawet milioner kupuje z a w s z e tam gdzie taniej. Tylko snob z cebulą w papciach zamiast słomy, będzie zamieszczał posty z gatunku na który odpowiadam.
23-09-2015 12:45:23
Robert
Pani Haniu. Niech Pan śmiga do Berlina na zakupy albo wyprowadzi się do Monako, co tam będzie Pani z biedotą żyć. Masakra jakaś ...
23-09-2015 12:43:20
Leon
Alma i standard? Te dwie rzeczy to największe przeciwności jakie w życiu widziałem. Już Tusk i Kaczyński mają bliżej do siebie.
23-09-2015 10:58:09
Ostatni normalny
Zamknęli Almę, otwierają Netto. Standard dzielnicy spada.
23-09-2015 10:09:24
Rosa
Z tą biedotą to chyba przesada , patrząc jakimi samochodami przyjeżdżają na zakupy do Netto klienci na Grunwaldzkiej.
23-09-2015 08:01:11
Hania
Netto to sklep dla biedoty, taka prawda. Kiedyś kupowalam tylko w Społem. To się zmieniło jak komuna upadła. Na zachodzie takie sklepy to najniższa półka, ale nas nie stać nawet na lepsze. Bidronka, Lidl czy Netto to tu tradycja w Polsce. Jestem zbulwersowana i czekam na otwarcie. Będzie jak będzie.
23-09-2015 07:44:22
jas
... jezu nastepny niepolski market wybijcie lokalne sklepiki do nogi. Masakra
Aktualności
R E K L A M A
Niezapominajka
24

lip

10:00
Palmiarnia Park Wilsona
Pokazy filmu "Był sobie las"

21:30
Międzynarodowe Targi Poznańskie
"Birdman" - plenerowe kino letnie
wstęp wolny

25

lip

21:30
Międzynarodowe Targi Poznańskie
"Kształt wody" - plenerowe kino letnie
wstęp wolny

26

lip

18:00
Kościół Św. Anny ul. Matejki/Limanowskiego 13
Odpust parafialny

27

lip

10:00
Łazarz
"Szlakiem ornamentów Poznania" - wycieczka po Łazarzu
zbiórka pod kamienicą przy ul. Matejki 2 (przy dawnym kinie Olimpia)

[ wszystkie ]

Komentarze
Ogłoszenia
Newsy na Twoją skrzynkę!
Zapisz się na listę mailingową:
Twój e-mail: