Portal lazarz.pl szanuje prywatność swoich czytelników i przetwarza tylko te dane osobowe, które są niezbędne do prawidłowego świadczenia usług informacyjnych jakie oferuje.
Strona wykorzystuje pliki cookies. Mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w waszej przeglądarce.
Klikając poniższy przycisk zgadzają się Państwo na przetwarzanie zbieranych przez portal lazarz.pl danych osobowych w zakresie i na warunkach opisanych w naszej
Polityce Prywatności.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne, ale może być konieczne w celu wykonania niektórych usług.

Zgoda

Podsumowujemy działalność łazarskich radnych {RAPORT} - .:LAZARZ.PL->poznański portal dzielnicowy:. Łazarz w z@sięgu myszki
Podsumowujemy działalność łazarskich radnych {RAPORT}
23-03-2019 04:12   Janusz Ludwiczak
Dobiegła końca VI kadencja Rady Osiedla Św. Łazarz. Zanim w niedzielę wybierzemy radnych na najbliższe 4 lata dokonaliśmy krótkiego podsumowania praca łazarskich radnych. Najmniej aktywnymi radnymi byli: Iwona Rajewicz-Szyba (25%), Jakub Kozłowski (27%) i jego ojciec Hieronim Kozłowski, ubiegający się o reelekcję (33%). Z kolei największe diety otrzymali: Maria Łazarz (8 873 zł w całym 2018 roku), Filip Olszak (5 450 zł) i Wojciech Dera (3 075 zł).

Rada Osiedla Św. Łazarz VI kadencji (na lata 2015-2019) została wybrana równo 4 lata temu, 22 marca 2015 roku. Zainteresowanie wyborami było mizerne. Frekwencja wyniosła blisko pięć procent (dokładnie 4,93%). Do urn poszedł więc zaledwie co 20 mieszkaniec. Na 27 426 uprawnionych do głosowania nowych radnych postanowiło wybrać 1 353 osób. Dla porównania w poprzednich wyborach, które odbyły się w 2011 roku frekwencja wyniosła 4,05% (na 29 805 uprawnionych do głosowania do urn poszło jedynie 1 207 wyborców).

Za to ogromnym zainteresowaniem wybory cieszyły się wśród samych kandydatów. O jeden mandat radnego Osiedla Św. Łazarz walczyły trzy osoby. Zainteresowanie startem do rady osiedla na Łazarzu było największe w Poznaniu. Podobnie był tylko na os. Grunwald Południe (os. Kopernika, Raszyn, Pogodno), gdzie zgłosiło się 57 kandydatów, na Starym Mieście - 55 kandydatów oraz na Ratajach. Dla porównania w poprzednich wyborach w 2011 o mandat łazarskiego radnego ubiegało się 47 kandydatów.

W Radzie Osiedla Św. Łazarz VI kadencji zasiadło 11 dotychczasowych radnych: Bożena Banaszak, Dorota Bartkowiak, Maria Łazarz, Bogumiła Maćkowiak, Filip Olszak, Piotr Pałgan, Maria Paradowska, Łukasz Prymas, Tomasz Wojciechowski, Wojciech Wośkowiak i Bogna Zielińska.

Po naszej publikacji rezygnację postanowiła złożyć radna Maja Zbierska-Kawecka, która była obecna tylko na 4 z 15 sesji (27% obecności). Radna złożyła mandat ze względu na przeprowadzkę do Wrocławia. Jej miejsce zajęła 34-letnia Agnieszka Michalak–Pietkiewicz, magister gospodarki przestrzennej, która uzyskała w kolejności największą liczbę głosów (187 głosów - 1,78%).

55 sesji. Którzy radni byli najbardziej aktywni?

Łazarscy radni spotkali się na 55 sesjach. Najmniej aktywną radną była Iwona Rajewicz-Szyba, była obecna zaledwie na 14 z 55 sesji (frekwencja 25%), po raz ostatni na sesji pojawiła się... w lutym 2016 r.

Tylko na 15 sesjach obecny był radny Jakub Kozłowski (frekwencja 27%), z kolei jego ojciec Hieronim Kozłowski pojawił się na 18 sesjach (33%).

Za to najbardziej aktywnymi radnymi byli: Maria Łazarz - przewodnicząca Zarządu Osiedla (obecna na wszystkich 55 sesjach, frekwencja 100%), jej zastępczyni Bogumiła Maćkowiak (nieobecność tylko na jednej sesji - frekwencja 98%) oraz Filip Olszak - przewodniczący Rady Osiedla Św. Łazarz (obecny na 54 sesjach – 98%). Aktywnymi radnymi byli również: Genowefa Banaszak (96%), Roman Modrzyński (96%) i Maria Paradowska (93%).

Aktywność radnych Osiedla Św. Łazarz od zaprzysiężenia, które miało miejsce 22 kwietnia 2015 do ostatniej, 55. sesji, która odbyła się 13 marca 2019:

Ryszard Balcerzak
Funkcje: przewodniczący Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego
Członek Komisji: Infrastruktury
Obecność na sesjach: 84% (46 obecn., 9 nieob.)

Genowefa Banaszak
Funkcje: –
Członek Komisji: Inicjatyw Społecznych
Obecność na sesjach: 96% (53 obecn., 2 nieob.)

Dorota Bartkowiak
Funkcje: –
Członek Komisji: Infrastruktury, Kultury i Oświaty
Obecność na sesjach: 49% (27 obecn., 28 nieob.)

Wojciech Dera
Funkcje: zastępca przewodniczącej Komisji Kultury, Oświaty i Rekreacji
Członek Komisji: Inicjatyw Społecznych
Obecność na sesjach: 87% (48 obecn., 7 nieob.)

Agnieszka Glapa
Funkcje: przewodnicząca Komisji Inicjatyw Społecznych i Współpracy Z Mieszkańcami
Członek Komisji: Infrastruktury, Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego, Kultury i Oświaty
Obecność na sesjach: 73% (40 obecn., 15 nieob.)

Adam Kaczmarek
Funkcje: członek Zarządu Osiedla
Członek Komisji: Infrastruktury, Kultury i Oświaty
Obecność na sesjach: 85% (47 obecn., 8 nieob.)

Maria Kopeć
Funkcje: –
Członek Komisji: Kultury i Oświaty
Obecność na sesjach: 45% (25 obecn., 30 nieob.)

Hieronim Kozłowski
Funkcje: –
Członek Komisji: Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego, Kultury i Oświaty
Obecność na sesjach: 33% (18 obecn., 37 nieob.)

Jakub Kozłowski
Funkcje: –
Członek Komisji: Infrastruktury, Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego
Obecność na sesjach: 27% (15 obecn., 40 nieob.)

Maria Łazarz
Funkcje: przewodnicząca Zarządu Osiedla
Członek Komisji: Infrastruktury, Bezpieczeństwa, Kultury i Oświaty, Inicjatyw Społeczncyh
Obecność na sesjach: 100% (55 obecn., 0 nieob.)

Bogumiła Maćkowiak
Funkcje: zastępca przewodniczącej Zarządu Osiedla
Członek Komisji: Infrastruktury, Inicjatyw Społecznych
Obecność na sesjach: 98% (54 obecn., 1 nieob.)

Agnieszka Michalak-Pietkiewicz (mianowanie: 13.04.2016)
Funkcje: zastępca przewodniczącego Komisji Infrastruktury, Polityki Przestrzennej, Zieleni i Rewitalizacji
Członek Komisji: Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego
Obecność na sesjach: 75% (30 obecn., 10 nieob.)

Roman Modrzyński
Funkcje: –
Członek Komisji: Infrastruktury, Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego, Kultury i Oświaty, Inicjatyw Społecznych
Obecność na sesjach: 96% (53 obecn., 2 nieob.)

Filip Olszak
Funkcje: przewodniczący Rady Osiedla
Członek Komisji: Infrastruktury, Kultury i Oświaty, Inicjatyw Społecznych
Obecność na sesjach: 98% (54 obecn., 1 nieob.)

Piotr Pałgan
Funkcje: –
Członek Komisji: Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego
Obecność na sesjach: 73% (40 obecn., 15 nieob.)

Maria Paradowska
Funkcje: wiceprzewodnicząca Rady Osiedla
Członek Komisji: Infrastruktury, Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego, Kultury i Oświaty
Obecność na sesjach: 93% (51 obecn., 4 nieob.)

Łukasz Prymas
Funkcje: członek Zarządu Osiedla, przewodniczący Komisji Infrastruktury, Polityki Przestrzennej, Zieleni i Rewitalizacji
Członek Komisji: Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego
Obecność na sesjach: 85% (47 obecn., 8 nieob.)

Iwona Rajewicz-Szyba
Funkcje: –
Członek Komisji: –
Obecność na sesjach: 25% (14 obecn., 41 nieob.)

Tomasz Wojciechowski
Funkcje: –
Członek Komisji: Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego
Obecność na sesjach: 87% (48 obecn., 7 nieob.)

Wojciech Wośkowiak
Funkcje: –
Członek Komisji: Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego
Obecność na sesjach: 42% (23 obecn., 32 nieob.)

Bogna Zielińska
Funkcje: członek Zarządu Osiedla, przewodnicząca Komisji Kultury, Oświaty i Rekreacji
Członek Komisji: Infrastruktury
Obecność na sesjach: 82% (45 obecn., 10 nieob.)

Maja Zbierska-Kawecka (pełnienie funkcji radnej do marca 2016)
Funkcje: –
Członek Komisji: –
Obecność na sesjach: 27% (4 obecn., 11 nieob.)

Diety - ile zarobili radni?

Zgodnie ze statutem Rady Miasta Poznania osiedlowi radni mogą otrzymywać diety, które stanowią rekompensatę kosztów związanych z wykonywaniem funkcji w organach osiedla i z realizacją zadań osiedla.

I tak w całym 2018 roku na diety przeznaczono łącznie 30 tysięcy 43 złotych (30 043 zł).

– Jednakże w ciągu roku ze środków pochodzących z diet radnych sfinansowano m.in. działania: nagrody na turniej hokeja na trawie, słodycze i upominki na Festyn u Romana …..Dmowskiego, słodycze i upominki na Festyn Na Łazarskim. wsparcie organizacji spotkania dla uczestników edycji konkursu „Zielony Poznań”, zakup wiązanek okolicznościowych na otwarcie Placu Nowakowskiego, zakup wiązanek okolicznościowych i zniczy na obchody święta Niepodległości; organizację spotkania noworocznego, organizację spotkania podsumowującego kadencję Rady i pamiątkowe dyplomy, upominki i statuetki – wyjaśnia Maria Łazarz, przewodnicząca Zarządu Osiedla Święty Łazarz.

Radni otrzymują diety m.in. za udział w sesjach i posiedzeniach komisji czy również zwrot środków z kosztów poniesionych na rzecz rady osiedla, czyli np. dojazdy do Urzędu Miasta Poznania.

W całym 2018 roku największe diety otrzymali: Maria Łazarz (8 873 zł), Filip Olszak (5 450 zł) i Wojciech Dera (3 075 zł):
• Maria Łazarz – 8 873,00 zł
• Filip Olszak – 5 450,00 zł
• Wojciech Dera –3 075,00 zł
• Bogna Zielińska – 2 275,00 zł
• Bogumiła Maćkowiak – 2 025,00 zł
• Maria Paradowska – 1 650,00 zł
• Łukasz Prymas – 1 425,00 zł
• Roman Modrzyński – 1 125,00 zł
• Ryszard Balcerzak – 975,00 zł
• Genowefa Banaszak – 875,00 zł
• Tomasz Wojciechowski – 450,00 zł
• Agnieszka Michalak-Pietkiewicz –370,00 zł
• Piotr Pałgan – 350,00 zł
• Adam Kaczmarek – 300,00 zł
• Dorota Bartkowiak – 250,00 zł
• Agnieszka Glapa – 200,00 zł
• Hieronim Kozłowski – 150,00 zł
• Wojciech Wośkowiak – 150,00 zł
• Maria Kopeć – 75,00 zł
• Jakub Kozłowski – 25,00 zł
• Iwona Rajewicz-Szyba – 0,00 zł

Radni przyznali sobie diety również podczas ostatniej sesji w marcu. Jak czytamy w uchwale:

  1. Ryszard Balcerzak – 25,00 zł; z tytułu zwrotu kosztów związanych z realizacją zadań Osiedla;
  2. Genowefa Banaszak – 25,00 zł; z tytułu zwrotu kosztów związanych z realizacją zadań Osiedla;
  3. Dorota Bartkowiak – 25,00 zł; z tytułu zwrotu kosztów związanych z realizacją zadań Osiedla;
  4. Wojciech Dera – 100,00 zł; z tytułu wkładu pracy w realizację zadań Zarządu Osiedla i zwrotu kosztów związanych z realizacją zadań Osiedla;
  5. Adam Kaczmarek – 50,00 zł; z tytułu zwrotu kosztów związanych z realizacją zadań Osiedla;
  6. Hieronim Kozłowski – 25,00 zł; z tytułu zwrotu kosztów związanych z realizacją zadań Osiedla;
  7. Maria Łazarz – 700,00 zł; z tytułu pełnienia funkcji Przewodniczącej Zarządu Osiedla, wkładu pracy w realizację zadań Zarządu Osiedla, przygotowania i przeprowadzenia posiedzeń Zarządu oraz zwrotu kosztów związanych z realizacją zadań Osiedla;
  8. Bogumiła Maćkowiak – 75,00 zł; z tytułu wkładu pracy w realizację zadań Zarządu Osiedla i zwrotu kosztów związanych z realizacją zadań Osiedla;
  9. Agnieszka Michalak-Pietkiewicz – 25,00 zł; z tytułu zwrotu kosztów związanych z realizacją zadań Osiedla;
  10. Roman Modrzyński – 25,00 zł; z tytułu wkładu pracy w realizację zadań Zarządu Osiedla i zwrotu kosztów związanych z realizacją zadań Osiedla;
  11. Piotr Pałgan – 25,00 zł; z tytułu zwrotu kosztów związanych z realizacją zadań Osiedla;
  12. Maria Paradowska – 50,00 zł; z tytułu zwrotu kosztów związanych z realizacją zadań Osiedla;
  13. Łukasz Prymas – 50,00 zł; z tytułu wkładu pracy w realizację zadań Zarządu Osiedla i zwrotu kosztów związanych z realizacją zadań Osiedla; z tytułu zwrotu kosztów związanych z realizacją zadań Osiedla;
  14. Tomasz Wojciechowski – 50,00 zł; z tytułu zwrotu kosztów związanych z realizacją zadań Osiedla;
  15. Bogna Zielińska – 75,00 zł; z tytułu zwrotu kosztów związanych z realizacją zadań Osiedla.

"W związku z § 41 ust. 2 statutu Osiedla Św. Łazarz stanowiącym, że w ramach posiadanych środków Rada może przyznać diety członkom organów osiedlowych z zachowaniem zasad określonych w uchwale nr LXXIX/1181/V/2010 Rady Miasta Poznania z dnia 12 października 2010 r. w sprawie zasad przyznawania diet i zwrotu kosztów podróży służbowej dla członków organów jednostek pomocniczych – osiedli oraz w związku z powyższym uzasadnieniem w celu zrekompensowania członkom organów osiedlowych poniesionych kosztów związanych z wykonywaniem określonej funkcji oraz realizacją zadań osiedla, podjęcie niniejszej uchwały jest uzasadnione" – czytamy w uzasadnieniu.

W minionej 4-letniej kadencji Rada Osiedla Św. Łazarz miała do dyspozycji w latach 2015-2019 ponad 3,6 milionów złotych (3 637 601 zł, w tym 2 619 012 zł z podatków od nieruchomości). Środki te przeznaczono m.in. na:

  • 845 000 zł – remonty chodników, nasadzenia drzew i inne inwestycje w pasie drogowym (Konopnickiej, Sczanieckiej, Chełmońskiego, Niegolewskich, Matejki, Siemiradzkiego, Orzeszkowej, Dmowskiego, Winklera, Jarochowskiego, Kasprzaka, Biedrzyckiego, Chociszewskiego, Wojskowa).
  • 185 000 zł – budowa placów zabaw w Parku Kasprowicza oraz przy ul. Dmowskiego
  • 129 000 zł – remont boiska przy ul. Dmowskiego
  • 150 000 zł – "Łazarskie Inicjatwy Osiedlowe", inicjatywy mieszkańców w formie małych grantów
  • 50 000 zł – zakup sprzętu komputerowego i innego wyposażenia dla Straży Miejskiej, Komisariatu Policji Poznań Grunwald oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśnicznej nr 2 Państwowej Straży Pożarnej
  • 149 000 zł – wspieranie działań kulturalnych i sportowych realizowanych w szkołach i innych placówkach
  • 35 000 zł – wypoczynek letni dla dzieci
  • 203 200 zł – remonty w szkołach i przedszkolach
  • 283 711 zł – zakup pomocy dydaktycznych dla placówek oświatowych
  • 10 000 zł – organizacja konkursu "Zielony Poznań"

– W minionej kadencji zrealizowaliśmy trzy inwestycje współfinansowane ze środków Miasta Poznania w formie grantów osiedlowych. Pozyskaliśmy dzięki temu dodatkowe 600 tysięcy złotych na budowę placu zabaw w Parku Kasprowicza i remont alejek, odnowienie placów zabaw przy 5 łazarskich przedszkolach. W 2018 r. udało się przeprowadzić modernizację Placu Nowakowskiego. Koszt zadania to 1,3 mln zł, w tym środki Rady Osiedla w wysokości 472 800 zł – wylicza Filip Olszak, przewodniczący Rady Osiedla Św. Łazarz VI kadencji (2015-2019).

– Dzięki wspólnym staraniom radnych miejskich i osiedlowych wyremontowano pływalnię letnią w Parku Kasprowicza, wykonano sygnalizację świetlną na skrzyżowaniu ulic Chociszewskiego i Kasprzaka, pozyskano środki na kompleksową naprawę chodników i nawierzchni ul. Jarochowskiego. Udało się pozyskać środki finansowe na remont hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 69 i wymianę dachu na Szkole Podstawowej nr 26 przy ul. Berwińskiego – podsumowuje Maria Łazarz, przewodnicząca Zarządu Osiedla Św. Łazarz VI kadencji (2015-2019).


Sukcesy:

Porażki:

  • obrona pływalni letniej w Parku Kasprowicza i przyczynienie się do jej gruntownej modernizacji ►więcej
  • remonty chodników na kilku ulicach
  • rozbudowa placu zabaw w Parku Kasprowicza i na Dmowskiego przy "deskach" ►więcej;
  • organizacja konkursów grantowych w ramach "Łazarskich Inicjatyw Osiedlowych", dzięki którym organizacje i mieszkańcy mogli realizować kilka własnych projektów ►więcej
  • wywołanie planów miejscowych (ogródki działkowe Potockiej, Ułańska/Grunwaldzka, Park Kasprowicza)
  • prace nad rozszerzeniem Strefy Płatnego Parkowania, jednak porażką jest to, że do tej pory jej nie prowadzono
  • kultywowanie historii i lokalnego patriotyzmu
  • poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniu Kasprzaka/Chociszewskiego - postulowanie o budowę sygnalizacji świetlnej ►więcej
  • bezpośrednie połączenie tramwaje z Łazarza "pod Browar" - we wrześniu po wielu latach starań "trójka" połączyła Głogowską z Półwiejską ►więcej


  • W maju 2018 Rada Osiedla Św. Łazarz wnioskuje o nieuwzględnianie w projekcie remontu ul. Kolejowej rozwiązań mających służyć zapewnieniu warunków umożliwiających funkcjonowanie na tej ulicy linii autobusowej. Co ciekawe w 2013 r. radni poparli projekt ZDM zakładający utworzenie przystanków i skierowanie linii autobusowej na Kolejową  ►więcej
  • festyn na pożegnanie starego Rynku Łazarskiego. Tymczasem inwestycja jest już opóźniona o 2 lata ►więcej
  • ostatni numer "Wieści Łazarskich" ukazuje się z 2-miesięcznym opóźnieniem. Rada Osiedla składa życzenia bożonarodzeniowono-noworoczne w lutym ►więcej
  • brak informacji z wyprzedzeniem o porządku obrad sesji i projektach uchwał ►więcej
  • utrudnianie pracy redakcji portalu lazarz.pl: utajnianie posiedzeń, nie udostępnienie projektów "Rowerowy Łazarz" i organizacji ruchu związanej z planowanym poszerzeniem Strefy Płatnego Parkowania na Łazarz ►więcej
  • niedopilnowanie przedłużenia domeny i brak aktualizacji strony www.naszlazarz.pl, przez co w 2017 roku na oficjalnej stronie internetowej Rady Osiedla Św. Łazarz pojawiły się informacje... jak powiększyć penisa. Przez 6 lat na oficjalnej stronie miasta, w wortalu osiedlowym (poznan.pl/osiedla) nie pojawiły się żadne aktualności i komunikaty ze strony Rady Osiedla Św. Łazarz, ostatnie informacje pochodzą z... 29 lutego 2012 roku!  ►więcej
  • w lipcu 2018 r. zwołanie sesji z zaledwie 6-godzinnym wyprzedzeniem. Tymczasem regulamin Rady Osiedla Św. Łazarz mówi, że sesja powinna być zwołana 7 dni przed jej terminem ►więcej


"Maria chciała Cię otruć ciasteczkami"

I na koniec ciekawostka. Na początku marca 2016 roku Rada Osiedla Św. Łazarz podejmowała uchwałę w sprawie przemianowania ulicy Roosevelta na Lecha Kaczyńskiego. Decyzja była negatywna. Gorąca była też dyskusja z udziałem radnej Iwony Rajewicz-Szyby pod koniec sesji. Ówczesna zastępczyni przewodniczącej Zarządu Rady Osiedla Św. Łazarz zarzucała prezydium rady nie dopuszczanie jej do pracy. Radnej puściły nerwy, obraziła kilka osób.

Iwona Rajewicz-Szyba zarzuciła nawet Marii Łazarz, przewodniczącej Zarządu Osiedla "otrucie ciasteczkami" radną Agnieszkę Glapę.

Od tego czasu, czyli od trzech lat radna Iwona Rajewicz-Szyba nie pojawiała się na żadnej sesji. Co więcej radna zamiast pracować na rzecz Łazarza mieszkała w... Londynie, co sprawdzić można m.in. na profilu portalu społecznościowego.

Z radną Iwoną Rajewicz-Szybą nie udało nam się skontaktować. Nie odbierała telefonów, nie uzyskaliśmy również odpowiedzi na e-mail.


Komentarze (2)

23-03-2019 23:11:20
sas
Niezła burleska.
23-03-2019 13:58:51
piter
Czas na zmiany, tylko o jakich wyborach mówimy, skoro chodzi do nich kilka procent mieszkańców? Reszta ma widocznie to gdzieś. Znów kółko wzajemnej adoracji wybierze starą/nową klikę i tyle będzie ze zmian. Ludzie nie dorośli do demokracji, wolą jęczeć na facebooku niż coś realnie zrobić. Stąd ciągle w polityce, czy to lokalnej czy ogólnopolskiej, te same dinozaury co wybory. Lewica czy prawica, poglądy mniej ważne, byleby się tylko załapać na stołek.

Dodaj swój komentarz

Nick: (max. 40znaków)

Treść komentarza (maksymalnie 1500 znaków):

Pozostało znaków: 1500

Wpisz kod z obrazka: (cyfry i litery a-f)

REGULAMIN:
Publikowane komentarze odzwierciedlają osobiste poglądy ich autorów, którzy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za ich treść. Wpisy naruszające polskie prawo, dobra innych osób, zawierające słowa powszechnie uznane za wulgarne oraz nie związane bezpośrednio z komentowanym tekstem będą kasowane. Niedopuszczalne jest również zamieszczanie w treści komentarzy linków do innych stron internetowych, reklam oraz danych osobowych i adresowych osób prywatnych i firm. Komentarze ukazują się na stronie po akceptacji przez moderatora, co nie zwalnia ich autorów od odpowiedzialności za wygłaszane treści.
Aktualności
R E K L A M A
Niezapominajka
17

lip

17:30
Zespół Szkół Gimnazjalno-Licealnych ul. Wyspiańskiego 27
IV sesja (budżetowa) Rady Osiedla Święty Łazarz
► porządek obrad

21:30
Międzynarodowe Targi Poznańskie
"Kochając Pabla, nienawidząc Escobara" - plenerowe kino letnie
wstęp wolny

18

lip

21:30
Międzynarodowe Targi Poznańskie
"Cudowny chłopak" - plenerowe kino letnie
wstęp wolny

19

lip

do 20-07-2019
20:00
Palmiarnia Park Wilsona
Noc w Palmiarni
(w godz. 20:00-2:00)

24

lip

10:00
Palmiarnia Park Wilsona
Pokazy filmu "Był sobie las"

[ wszystkie ]

Komentarze
Ogłoszenia
Newsy na Twoją skrzynkę!
Zapisz się na listę mailingową:
Twój e-mail: