Portal lazarz.pl szanuje prywatność swoich czytelników i przetwarza tylko te dane osobowe, które są niezbędne do prawidłowego świadczenia usług informacyjnych jakie oferuje.
Strona wykorzystuje pliki cookies. Mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w waszej przeglądarce.
Klikając poniższy przycisk zgadzają się Państwo na przetwarzanie zbieranych przez portal lazarz.pl danych osobowych w zakresie i na warunkach opisanych w naszej
Polityce Prywatności.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne, ale może być konieczne w celu wykonania niektórych usług.

Zgoda

Drużbackiej: "Nie mamy już gdzie parkować, zabiera nam się kolejne miejsca" - .:LAZARZ.PL->poznański portal dzielnicowy:. Łazarz w z@sięgu myszki
Drużbackiej: "Nie mamy już gdzie parkować, zabiera nam się kolejne miejsca"
25-10-2016 01:03   Janusz Ludwiczak
Mieszkańcy ulicy Drużbackiej narzekają, że kosztem nasadzenia nowych drzew zabiera się kolejne miejsca postojowe. Rada Osiedla Św. Łazarz tłumaczy, że nasadzenia zieleni są konieczne, drzewa sadzone są w miejscach, w których zostały wycięte kilka lat temu.

W piątek kilka miejsc na ul. Drużbackiej zostało odgrodzonych taśmą, zrywany jest pozbruk, zapewne sadzone będą nowe drzewa, tylko dlaczego kosztem mieszkańców. Nie mamy już gdzie parkować, zabiera nam się kolejne miejsca. Słupki postawiono bez konsultacji z mieszkańcami. Nie było również żadnej informacji, że będą prowadzone pracy i nie należy parkować – zasygnalizował nam Maciej Biskup, mieszkaniec ul. Drużbackiej.

Sprawdziliśmy. Na ulicy Drużbackiej w poniedziałek przygotowywane były podłoża pod nasadzenie nowych drzew. Jeden z zaparkowanych samochodów został odgrodzony taśmą ostrzegawczą.

Jedni narzekają na likwidację miejsc postojowych, ale mamy wielu mieszkańców, którzy zwracają się z prośbą, by było więcej zieleni na Łazarzu. Staramy się to pogodzić na tyle o ile jest to możliwe. W wielu miejscach nasadzenia zieleni bez likwidacji miejsc postojowych nie są możliwe. Wybieramy takie rozwiązania by tych miejsc ubywało jak najmniej. Na ul. Stablewskiego i Łukaszewicza odtwarzana będzie zieleń w miejscach, w których drzewa kiedyś zostały wycięte i cały czas znajdował się tam pas zieleni, którzy rozjeździli kierowcy. Przywracamy stan pierwotny – wyjaśnia Filip Olszak, przewodniczący Rady Osiedla Św. Łazarz.

Drzewa na ul. Drużbackiej zostaną posadzone w ramach projektu "100 drzew dla Łazarza", który zwyciężył w głosowaniu na Poznański Budżet Obywatelski 2016.


Jeśli mają Państwo sprawę, która wymaga naszej interwencji prosimy o sygnał na Kontaktową Platformę Czytelników: 24@lazarz.pl. Postaramy się w miarę naszych możliwości pomóc.


R E K L A M A

Fot: Janusz Ludwiczak

ZOBACZ TAKŻE: Łazarz się zazieleni

ZOBACZ TAKŻE: Kasprzaka: Kostka pozbrukowa poszła do lamusa. Wykonawca będzie płacić karę za opóźnienia

Byłeś świadkiem wypadku? Widziałeś dziurę w jezdni? Zamknęli Twój ulubiony sklep? W kranie nie ma wody? Zaginął Twój pies lub kot? Powiadom o tym mieszkańców Łazarza. Masz sprawę, która wymaga naszej interwencji? Wyślij e-mail na Kontaktową Platformę Czytelników: 24@lazarz.pl lub sms/mms: 503 420 675. Twórz razem z nami - by pomóc innym.

Komentarze (33)

09-11-2016 23:47:51
LEON NA NITCE
albin i love za ta wypowiedz polecam bank z klasa aliorka jeszcze z 4 samochody niech kupia sobie a z wrakami nic kup czerwonego fiata albo biale reno albo to cos niebieskie spod latarni 3 miejsca beda.maluszek z limana zniknal tylko nie te pryszcze
09-11-2016 08:11:37
Hania
@LEON NA NITCE, chyba sobie zartujesz, kierowcy wjezdzaja a wlasciwie wpychaja sie na hama i wjezdzaja na slupek kolo drzewa/drzewka to ma byc wina plastyka miejskiego ???!!! Nauczyc sie jezdzic i parkowac !!! Jesli nie widzi sie slupka 2-3 metry obok to nie wolno prowadzic samochodu !!!
09-11-2016 00:14:28
LEON NA NITCE
MAM TAKIE PYTANIE BO SZARE SŁUPKI SA ITP GDZIE MIESZKA PLASTYK ODOWIEDZIALNY ZA TO CZY MA SZWAGRA BLACHARZA BO CORAZ TO WIECEJ AUT Z WGNIECENIAMI PO TYM BUBLU NA ŁAZARZU I DO KOGO SIE ZWRÓCIC O ODSZKODOWANIE ZA STRATY BO JESTEM CIEKAWY FAJNIE DRZEWKO OGRODZONE ALE ZIMA CZY TERAZ OK 24 ZAPRASZAM NA PARKOWANIE PLASTYKA NAJLEPIEJ DROGIM AUTEM CÓŻ MY TU TYLKO MIESZKAMY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
29-10-2016 10:24:29
z łazarskiego rejonu
Zabudowa Morawskiego nie jest z początku XX wieku .To nowe budynki i nie zabezpieczono odpowiedniej ilości miejsc parkingowych dla nowych łazarzan. Każde nowe mieszkanie to przynajmniej 1 samochód i parkuje na chodniku.Podobnie klienci nowej Kliniki na Bogusławskiego /Sczanieckiej , nie wybudowano parkingu i zalew samochodów na okolicznych uliczkach.Przykłady można mnożyć.Wiele odnowionych kamienic ,podwórza zamieniono w zamkniętą przestrzeń a samochody lokatorów na ..chodniki .
29-10-2016 09:31:49
M.
@ilgiorgio, sęk w tym, że ulice o których pisze Klaustrofobia w dużej mierze już są jednokierunkowe z dopuszczonym parkowaniem wzdluż krawęzników. Ale to jednak za mało, mamy jeszcze przesunąć /zmiejszyć chodniki i zwiększyć liczbę miejsc parkingowych. Mieszkając w Niemczech zapewne zaobserwowałeś, że warto przestrzegać prawa, a prawo m.in. reguluje minimalną odległość zaparkowanego samochodu od budynku. Wczoraj przechodziłam ulicą Bogusławskiego całkowicie zastawioną przez samochody. Z własnej ciekawości policzyłam ile samochodów stało na odcinku pomiędzy Stablewskiego i Potworowskiego. Wynik to 29 samochodów, z czego na poznańskich numerach 7. Na kolejnych przecznicach wyniki były podobne, wszystkie przejścia dla pieszych zastawione, za to parking płatny przy Sczanieckiej świecił pustkami. Rozumiem, że "przyjezdni" też chca zaparkować, ale nie płacąc podatków w Poznaniu nie mają prawa wymagać od osób, które tu mieszkają ( a nie wynajmują na rok mieszkanie), ograniczania komfortu życia (ale także zdrowia - drzewa ograniczają hałas i spaliny). Mamy za dużo samochodów. Miasto nie jest z gumy, a oddawanie kolejnych miejsc pod parkingi nie sprzyja polityce ograniczenia liczby samochodów.
28-10-2016 18:15:27
ilgiorgio
@M. Jesli chodzi o zielen miejska i parkingi to moim zdaniem wiecej racji ma Klaustrofobia. Sam tez mieszkalem na Lazarzu i znam te ulice. Obecnie mieszkam w Monachium i widze jak miasto probuje tutaj radzic sobie w tych kwestiach. Dzielnice ze starymi kamienicami bez podziemnych parkingow maja niemal zawsze wyznaczony osobny pas parkingu pomiedzy chodnikiem a ulica. Ulice sa najczesciej jednokierunkowe by mozna bylo parkowac po prawej i lewej stronie, a zamiast zieleni pomiedzy ulica a chodnikiem tworzy sie male parki lub kliny zieleni. Miasto stara sie o zmniejszenie ruchu samochodowego ale nie poprzez likwidacje miejsc parkingowych w dzielnicach poza scislym centrum. Przyjazna i tania komunikacja miejska, parkingi przy stacjach S-bahn, restrykcyjne prawo przy budowaniu nowych budynkow z odpowiednia liczba parkingow oraz utrudnienia przy wjezdzie do centrum miasta to sa narzedzia tej walki. Wiele rodzin ma auta ale uzywa ich wowczas tylko do wiekszych zakupow lub weekendowych wyjazdow rodzinnych, na codzien stoja na ulicznych parkingach - nie truja srodowiska, nie powoduja korkow i nie sa uciazliwe dla pozostalych mieszkancow. Taka musi byc tez tkanka miejska. Jest miejsce na zielen i drzewa, jest tez miejsce na parking, bo to jest w koncu miasto.
27-10-2016 20:31:12
Ja
Brawo za przywracanie zieleni!!!
27-10-2016 19:44:24
M.
@Klaustrofobio, Berlin ma mniej samochodów w przeliczeniu na 1000 mieszkańców niż Poznań (oni poniżej 300, my ponad 600). A mimo to, władze Berlina ograniczają ilość miejsc parkingowych. Tak się składa, że mieszkam w okolicy, o której piszesz. Administracja osiedla oddała już kierowcom ponad połowę placu zabaw dla dzieci. Z ok. 10 drzew, które rosły pod naszymi domami od strony ulicy pozostały 2 (i nie zostaną już dosadzone, chodnik został uzupełniony kostką brukową). Argument o drzewach rosnących w parku, który jest niedaleko jest jak chybiony. Rozwijąjąc twórczo Twój pomysł możemy zamienić parki miejskie na parkingi, a wycinkę zrekompensować nasadzeniami na terenach podmiejskich.
27-10-2016 14:24:57
M.
@Andrzej Janowski, zmiana organizacji ruchu i przeznaczenie jednego pasa ruchu na miejsca parkingowe nie jest jedyną metodą pozyskania nowych miejsc dla kierowców. Można też, tak jak się to robi np. w Szwajcarii, budować wielopoziomowe, naziemne parkingi. Przykład wspomnianego kraju pokazuje, że można takie obiekty ładnie wkomponować w otaczającą architekturę i nie musi rzucać się w oczy (zazwyczaj bryła jest porośnięta pnączami). Jest to inwestycja opłacalna, ale to dochodzimy do punktu nieprzyjemnego dla kierowców czyli za parkowanie trzeba płacić. Może też się okazać, że po zapowiadanych podwyżkach składki OC część osób zrezygnuje z posiadania samochodu.
27-10-2016 14:17:02
Klaustrofobia
Dla M. nie jestem żadną Klaustrofobianką ani inną Galerianką. Chodzi mi o fyrtel Stablewskiego, Kasprzaka, Bogusławskiego, Morawskiego (nie Limanowskiego). Lubię zieleń! Niestety zabudowa Łazarza jest z początku XX wieku i wówczas nikt nie planował podziemnych parkingów pod kamienicami. Czasy się zmieniają a samochodów przybywa. Trzeba zrobić tak, żeby była zieleń i miejsca parkingowe (estetyczne a nie rozjechane trawniki). Tak żeby wszystkim żyło się lepiej. Nie ma się o co spierać tylko trzeba znaleźć złoty środek. Pozdrawiam M. i zyczę miłego dnia
27-10-2016 12:45:12
Andrzej Janowski
@ Zdziwiona: Jedyna możliwość wyznaczenia na Łazarzu dodatkowych, legalnych miejsc parkingowych polega na zmianie niektórych ulic dwukierunkowych na jednokierunkowe i przeznaczeniu zwolnionego pasa ruchu na miejsca parkingowe. Taki projekt dotyczący ulicy Jarochowskiego zgłosiłem do tegorocznego budżetu obywatelskiego i w listopadzie będzie można na niego głosować. Projekt nazywa się Rowerowy Łazarz i Jeżyce. Dla mieszkańców - miejsca parkingowe na zwolnionym pasie ruchu, dla rowerzystów - na jednokierunkowej ulicy będzie kontraruch (czyli możliwość jazdy pod prąd), zyskają też piesi dzięki przesunięciu parkowania z chodników na jezdnię. Projekt przewiduje też nasadzenie drzew, remont cześci chodników, budowę przejazdu rowerowego przez Hetmańską w ciągu Jarochowskiego i montaż samoobsługowych stacji naprawczych dla rowerów (4 na Jeżycach, 1 na Jarochowskiego). Na Jarochowskiego będzie ciszej i bezpieczniej, bo zmiana ulicy na jednokirunkową jest tak pomyślana, żeby kierowcy z innych dzielnic przestali wykorzystywać Jarochowskiego do robienia "skrótu przez Łazarz" omijając korki na Hetmańskiej-Reymonta. Zachęcam do głosowania! https://pbo2017.um.poznan.pl/i/pbo-2017/proposal/397-ROWEROWY_ŁAZARZ_I_JEŻYCE_Obwodnica_Rower
27-10-2016 11:09:20
zdziwiona
Cieszę się,że tyle młodych ludzi ma pomysły na zachowanie zieleni i również nieraz krytycznie patrzy na parkujących kierowców. Rzucam hasło .G d z i e jeszcze są wolne miejsca , gdzie n a l e ż a ł o b y parkować na Sw.Łazarzu.Może jest znane miejsce Np..p o d z i e m n y parking w bloku Kl. Potockiej ) Kolejowa.N i e dajmy zniszczyć naszych płuc, z i e l e n i .!!!!
26-10-2016 13:15:44
Klyf
@ Wilda - siłowa polityka to była uprawiana w Poznaniu przez ostatnie naście lat i polegała na tym, że słabszy (pieszy) musiał sie przeciskać między ścianą budynku a parkującymi na chodniku autami, albo nie mógł przejść przez przejście dla pieszych, bo mistrzowie parkowaniu w poczuciu calkowitej bezkarności je zastawili swoimi furami. Na ulicach nie było ławek - bo parking ważniejsze. Bezkarnie rozjeżdżano pasy zieleni - bo darmowe miejsce postojowe. Na Wildzie przywracana jest pomału normalność.
26-10-2016 12:12:31
....
Posiadanie samochodu nie jest obowiązkiem, jak już kupujesz auto, to licz się z dodatkowymi kosztami. Co to za problem wynająć garaż albo zaparkować na płatnym parkingu obok rynku? Ano, problem jest taki, że trzeba płacić, ale dla Janusza i Grażyny najważniejsze jest aby było za darmo. Zapraszam na Stablewskiego, Dmowskiego, Głogowską czy Lodową. Pierwsza ulica, zawalona samochodami. Dmowskiego, auta notoryczie parkowane na chodniku, bo przecież auto musi być widoczne z balkonu, nie wspomne już o sytuacji przy byłym sklepie z farbami, czadami nie idzie tam przejść, bo auta zastawiają cały chodnik. Głogowska, istny festiwal mistrzów parkowania, pozastawiane bramy wjazdowe, parkowanie na chodniku. Lodowa, samochdy parkujące w miejsach, gdzie wisi prośba o to by nie parkować, albo zastawione przejścia dla pieszych. Drugie takie miejce, to przejście przy blokach. Wiaruchna, jak tak bardzo chcecie mieć samochód na oku, to weźcie wjedźcie sobie nim do domu! Zapewniam was, waszym salonie czy sypialni będzie bezpieczne. Po wprowadzeniu koloru szarego w naszym mieście, wycince drzew nasze miasto wygląda, jak jedna, wielka betonowa pustynia. Drzewa są potrzebne i chyba jest coś na rzeczy, że ludzie na to głosowali... Jeżeli komuś przeszkadza zieleń, mojanpropozycja, zaklejcie sobie okna, wyłączcie prąd i nie wychodźcie z domu, może da wam to do myślenia. Pominę fakt, że najgłośniej krzyczą przyjezdni, jak wam tak źle, to wracajcie do siebie.
26-10-2016 08:08:46
dziwne
Pozwalać ludziom na kupowanie rzeczy bez konieczności posiadania miejsca do jego przechowywania. Potem ci ludzie uważają, że to oczywiste, że im się należy by inni zrobili ściepę na parking dla nich - weźcie sobie wybudujcie podziemny pod areną, rynkiem łazarskim i będzie święty spokój. Jak kogoś nie stać na miejsce dla auta to nie powinien móc go posiadać - proste, w końcu miała być w Polsce druga Japonia.
26-10-2016 08:06:11
Dostawczak
Ciul tam, zlikwidować wszystkie miejsca parkingowe, zrobić same zakazy zatrzymywania ba! zlikwidować wszystkie drogi w centrum i zrobić autostrady rowerowe, po 10 pasów. Towar do sklepów będziemy przewozić ludzie rowerami - jacy będziemy zdrowi! Dzięki ci o wielki boskie presidencie...
26-10-2016 00:17:44
piotr
Bardzo dobrze, że w końcu odzyskiwane są te miejsca które kiedyś były zielone. Nie można tylko jednym argumentem, wygody parkowania, doprowadzać do niszczenia miejsc które nie są przeznaczone pod parking. Przecież samochody całkowicie zawłaszczyły przestrzeń publiczną. Dominują na chodnikach, na skwerach w parkach, placach i jeszcze mało., Bez wyraźnie zarysowanych granic pochłoną wszystko. Bardzo dobrze, bravo.
25-10-2016 22:58:40
Wilda
Na Wildzie tez mamy coraz to większy problem z parkowaniem głównie za sprawa wyidealizowanych wizji zielonego miasta kreowanych głównie przez młode bezdzietne pokolenie lub starsze osoby które nie zauważają problemu. Dla niektórych ważniejsze jest popierac projekty typu nice to have zamiast rozwiazywac problemy mieszkańców. Zabiera się miejsca parkingowe a nie daje się nic w zamian. Typowa siłowa polityka kreowana przez samego prezydenta miasta. Już niedługo a miasto mocno generalizując będzie się składać ze studentów oraz starszych osób.
25-10-2016 18:17:56
M.
@Klaustrofobianko - no właśnie, warto myśleć. Od strony Limanowskiego jest wyraźnie napisane, że teren wokół przychodni (do linii chodnika) jest PRYWATNY. Co więcej wzdłuż Limanowskiego kiedyś rosły drzewa, obecnie jest likwidowana samowolka. Akurat w tym rejonie, dzięki zmianie organizacji ruchu przybyło sporo miejsc parkingowych. Znaczna część samochodów parkujących w okolicy należą do pracowników i pacjentów pobliskiego szpitala oraz pracowników biur, które znajdują się w pobliskich domach.
25-10-2016 18:16:44
Negatyw
Olać miejsca dla aut. Liczy się klimat osiedla i powietrze (!!!)
25-10-2016 14:45:43
Klaustrofobia
Na Stablewskiego jest NZOZ Grunwald, który nie posiada parkingu, dotychczasowe miejsca postojowe zostaną zastąpione zielenią. Dookoła NZOZ są krzewy drzewa można nawet dosadzić kolejne. 100 metrów dalej jest park Kasprowicza z Areną tam również można dosadzić drzew. PROSZĘ nie zabierać miejsc postojowych w tak gęsto zamieszkanym miejscu. Przecież można połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyć estetyczne miejsca do parkowania, które mogą być odgrodzone od chodnika krzewami, trzeba tylko chcieć i troszkę pomyśleć. Podobnie ten sam NZOZ od ul. Kasprzaka drzewa są z obu stron chodnika, chodnik jest ułożony w jakim dziwnym miejscu. Wystarczy go przesunąć w stronę NZOZ dosadzić drzew , a od strony ulicy zrobić utwardzone miejsca postojowe (równolegle). I nawet znajdzie się miejsce, żeby dosadzić tam krzaki trochę samochody zasłonić. TRZEBA TYLKO CHCIEĆ I TROSZKĘ POMYŚLEĆ. Pozdrawiam wszystkich z Łazarza :)
25-10-2016 11:41:17
karolina
Samochody ma część osób, i korzysta z nich przez część czasu. Oddychamy wszyscy, cały czas! Bardzo się cieszę, że Łazarz się zazielenia. Mam nadzieję, że z czasem zostanie wprowadzona strefa i parkowanie zostanie uporządkowane i bardziej dostępne dla mieszkańców.
25-10-2016 11:14:56
M.
Mnie też bardzo cieszy, że powoli zmnienia się podejście do zieleni miejskiej. Hania napisała o parkowaniu w podwórzach. U siebie obserwuję to samo. Administracja Osiedla sprzedaje piloty do wjazdu na parking każdemu. A potem mamy 4 samochody studentów z jednego mieszkania, które stoją od września do czerwca. Co więcej, te samochody w zasadzie nie są używane. Nawet jeżeli raz w miesiącu ktoś wyjedzie, to pozostali "rezerwują" miejsce koledze. Mamy też samochód pana taksówkarza, który mieszka przy sąsiedniej ulicy. Ale dla mieszkańców miejsc parkingowych już nie ma.
25-10-2016 10:59:14
albin
Będę powtarzał do znudzenia: STREFA. Będzie na Łazarzu SOP, nie będzie problemu z parkowaniem. Drużbackiej, tak jak cała okolica, pełni rolę parkingu dla urzędników z Matejki i innych bankowców, studentów i uczniów.
25-10-2016 10:55:58
wolf
Na Łukaszewicza prace pełną parą idą od soboty. Istniejące drzewa są okopywane.a po stronie ulicy przy której jest biedronka są rozbierane płyty chodnikowe wzdłuż pasa zieleni. Ale również wzdłuż miejsc parkingowych, ktore parę lat temu ZDM utwardzał kamykami.
25-10-2016 10:44:45
mieszkaniec
Kiedy drzewa wrócą na Głogowską?
25-10-2016 10:25:53
winkler
To samochody rozjechały drzewa zabierając im przestrzeń. Teraz czas oddać miejsce drzewom
25-10-2016 10:01:10
Hania
Zapomnialam jeszcze dodac, ze ta tasma jest po to aby tam nikt nie parkowal dlatego, ze samochod roboczy /od sadzenia drzew/ z przyczepa nie mial gdzie parkowac wczoraj, to waska ulica.
25-10-2016 09:21:36
zdziwiona
No to jest p e w i e n problem.Może zaczne od parkujących. Owszem dzisiaj samochod to prawie konieczność.Ale obserwuje to z własnej ulicy tej słynnej do przebudowy. P y t a m jak się ma miejsce na postój samochodu sł u ż b o w e g o , albo już p o d w a samoch. na mieszkańca.Dalej , a jężeli jest parking. podziemny Kolej) Kl.Potockiej .Nie wiem c z y tylko ten parking jest dla mieszkańców za drogi.??? To prawda małe skwerki i nie tylko zajmują i rozjeżdzają samochody.Ale n a s a d z e n i e d r z e w to konieczność. Dzisiejsza wiedza ogrodników i szkółkarzy jest tak ogromna.Wiedzą ,które odmiany są właściwe w mieście. Wiem ,że takie drzewa będą nadal u p i ę k s z a ł y inne ulice nie tylko Drużbacką .
25-10-2016 08:29:00
Andrzej
Zapraszam w rejon dmowskiego/potockiej/stablewskiego - tu coś znaleźć wolnego to cud! Wszystko otaśmowane/opłotowane przez drogowców, którzy już o godz 16 siedzą w "okopach" nic nie robią, gadają sobie chwile i do chaty. Skandal!
25-10-2016 08:21:15
Hania
Nic sie nikomu nie zabiera, tam byly drzewa w tych miejscach przedtem, po ich usunieciu/wycieciu zostala gola ziemia/bloto rozjezdzone do granic wytrzymalosci przez samochody. Ciesze sie bardzo, ze beda tam posadzone drzewa, ktore zastapia wyjezdzone blotniste, nieestetyczne miejsca na drzewka. Dziekuje Radzie Osiedla. Zglaszalam tez sprawe do Administracji Osiedla Lazarz, ze nalezy uporzadkowac/stworzyc regulamin czy przepisy w zwiazku z parkowaniem na podworzu /wjazd od Druzbackiej/. Od dluzszego czasu lokatorzy budynku od Druzbackiej i Wyspianskiego maja problemy z parkowaniem swoich samochodow bo sa wydawane przez Administracje Osiedla Lazarz, bez ograniczen, pozwolenia na zakup pilota. Samochodow z poza Poznania jest wiecej niz z Poznania na naszym podworku. Ma cos byc zrobione z tym problemem od stycznia 2017. Stoja takze na podworku auta, ktore nie sa uzywane, jedno od 1,5 roku /brak powietrza w 2 oponach, inne stoja powyzej roku, zajmuja miejsca i co najwazniejsze nikt tego badziewia nie moze ruszyc ani Administracja Osiedla Lazarz, ani SM ani Policja wiec o co to chodzi ???
25-10-2016 08:15:12
piotr
I bardzo dobrze będzie więcej zieleni. Trzeba się powoli przyzwyczajać, że w miasto nie jest z gumy i nie starczy miejsca dla wszystkich żeby parkować samochodem przed wejściem do domu. Nowoczesne miasta to komunikacja zbiorowa z centrach miast. Niestety, czy to się komuś podoba czy nie.
25-10-2016 07:44:31
Lazarzanin
Ci "radni" osiedlowi są jacyś chorzy. Na stablewskiego jest mało zieleni??? To są kpiny z ludzi! Gdzie mają parkować mieszkańcy kamienic na przeciwko??? No ale to jest tak jak na "stołki" pchają się "starsze Panie" które nie mają samochodu a reszta ma swoje garaże. Ta rada osiedlowa nie robi NIC w porozumieniu z mieszkańcami!!
Aktualności
R E K L A M A
Niezapominajka
04

kwi

do 07-04-2024
Międzynarodowe Targi Poznańskie
"Poznań Motor Show" - targi motoryzacyjne
TTM - Targi Techniki Motoryzacyjnej

07

kwi

Poznań * Łazarz
Wybory samorządowe

12

kwi

do 14-04-2024
Międzynarodowe Targi Poznańskie
"Poznań Run Expo" - targi sportowe: bieg | aktywność | motywacja

14

kwi

Poznań * Łazarz
16. Poznań Półmaraton

20

kwi

11:00
Młodzieżowy Dom Kultury nr 3 ul. Jarochowskiego 1
Konkurs Piosenki Przedszkolnej

[ wszystkie ]

Komentarze
Ogłoszenia
Newsy na Twoją skrzynkę!
Zapisz się na listę mailingową:
Twój e-mail: