Portal lazarz.pl szanuje prywatność swoich czytelników i przetwarza tylko te dane osobowe, które są niezbędne do prawidłowego świadczenia usług informacyjnych jakie oferuje.
Strona wykorzystuje pliki cookies. Mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w waszej przeglądarce.
Klikając poniższy przycisk zgadzają się Państwo na przetwarzanie zbieranych przez portal lazarz.pl danych osobowych w zakresie i na warunkach opisanych w naszej
Polityce Prywatności.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne, ale może być konieczne w celu wykonania niektórych usług.

Zgoda

W Żabce na Niegolewskich sprzedawano przeterminowane produkty - .:LAZARZ.PL->poznański portal dzielnicowy:. Łazarz w z@sięgu myszki
W Żabce na Niegolewskich sprzedawano przeterminowane produkty
04-05-2016 00:49   Janusz Ludwiczak
Pani Aleksandra w ubiegłym tygodniu kupiła w sklepie sieci Żabka przy ul. Niegolewskich najpierw przeterminowane krokiety, a kilka dni później baton, którego termin spożycia upłynął we wrześniu 2015 r.

Uważajcie na datę ważności produktów w Żabce przy Niegolewskich. To juz drugi produkt, który z rozpędu kupiłam NIECO przeterminowany. Wcześniej krokiety, dzisiaj KitKat – pisze Aleksandra Tulińska na Nieformalnej Grupie Łazarskiej.

Okazało się, że pani Aleksandrze baton został sprzedany siedem miesięcy po terminie ważności. Jak więc jest to możliwe? O wyjaśnienia poprosiliśmy Żabkę.

Ajent sklepu Żabka prowadzi własną działalność gospodarczą, jako niezależny przedsiębiorca podlega obowiązującym przepisom prawa w tym zakresie oraz innym przepisom dotyczącym prowadzonej działalności. Na podstawie stosownych umów z Żabką Polską, Ajent jako przedsiębiorca prowadzi sklep Żabka według standardów określonych przez naszą Sieć. Obowiązujące zasady przestrzegania bezpieczeństwa żywności oraz produktów oferowanych do sprzedaży oraz zasady zarządzania asortymentem przeznaczonym do sprzedaży w sklepie Żabka zostaną ponownie Ajentowi przypomniane w ponownym szkoleniu. W sytuacji stwierdzenia nieprawidłowości, wobec winnych osób zostaną wyciągnięte stosowne konsekwencje – wyjaśnia Zofia Zimniak, specjalista ds. Obsługi Klienta, Żabka Polska.


Jeśli mają Państwo sprawę, która wymaga naszej interwencji prosimy o sygnał na Kontaktową Platformę Czytelników: 24@lazarz.pl. Postaramy się w miarę naszych możliwości pomóc.


Fot: Aleksandra Tulińska, Google Street View

ZOBACZ TAKŻE: W Almie sprzedali szkło w mięsie?

Byłeś świadkiem wypadku? Widziałeś dziurę w jezdni? Zamknęli Twój ulubiony sklep? W kranie nie ma wody? Zaginął Twój pies lub kot? Powiadom o tym mieszkańców Łazarza. Masz sprawę, która wymaga naszej interwencji? Wyślij e-mail na Kontaktową Platformę Czytelników: 24@lazarz.pl lub sms/mms: 503 420 675. Twórz razem z nami - by pomóc innym.

Aktualności
R E K L A M A
Niezapominajka
07

lis

do 09-11-2025
Międzynarodowe Targi Poznańskie
Międzynarodowa Wystawa Psów Rasowych

17:00
Biblioteka Raczyńskich filia nr 4 ul. Lodowa 4
Spotkanie z dietetykiem - "4" dla senioraodwołane

10

lis

Komisariat Policji Poznań-Grunwald ul. Rycerska 2
Znakowanie rowerów
w godz. 8:00-15:00

15

lis

do 21-12-2025
Międzynarodowe Targi Poznańskie
Jarmark Świąteczny

22

lis

19:00
Kościół Matki Boskiej Bolesnej ul. Głogowska 97
40-lecie Chóru Dolorosa - koncert jubileuszowy

[ wszystkie ]

Ogłoszenia
Newsy na Twoją skrzynkę!
Zapisz się na listę mailingową:
Twój e-mail: