Portal lazarz.pl szanuje prywatność swoich czytelników i przetwarza tylko te dane osobowe, które są niezbędne do prawidłowego świadczenia usług informacyjnych jakie oferuje.
Strona wykorzystuje pliki cookies. Mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w waszej przeglądarce.
Klikając poniższy przycisk zgadzają się Państwo na przetwarzanie zbieranych przez portal lazarz.pl danych osobowych w zakresie i na warunkach opisanych w naszej
Polityce Prywatności.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne, ale może być konieczne w celu wykonania niektórych usług.

Zgoda

Utajnione godziny - skandal w przychodni! - .:LAZARZ.PL->poznański portal dzielnicowy:. Łazarz w z@sięgu myszki
Utajnione godziny - skandal w przychodni!
04-07-2007 00:17   Janusz Ludwiczak
W poradni dziecięcej "Promyk" przy Kasprzaka 16 odmówiono nam udzielenia informacji o godzinach urzędowania lekarzy.

W środę, 27 czerwca 2007 roku nasz redaktor zgłosił się do recepcji poradni dziecięcej "Promyk" przy ul.Kasprzaka 16 z prośbą o udostępnienie godzin urzędowania lekarzy, celem zamieszczenia informacji na łamach łazarskiego portalu internetowego LAZARZ.PL w dziale informator. Zamieszczamy wszystkie niezbędne informacje dla mieszkańców, stąd także pomysł zamieszczenia godzin pracy lekarzy. Ma to ułatwić pracę zarówno poradniom jak i samym pacjentom, którzy nie wychodząc z domu sprawdziliby czy np. dziś urzęduje ich lekarz.

Niestety pani z recepcji odmówiła udzielenia takich informacji i odesłała nas do kierownika Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Lekarza Rodzinnego "Promyk" sp. z o.o. – pani dr Urszuli Żuraszek. Kierownik kazała zadzwonić za 2 dni, ponieważ musi skonsultować się z pracownikami przychodni, prawnikami (sic!) oraz prezesami. Po za tym dziwiła się, dlaczego potrzebujemy tych informacji i w ogóle po co to czynimy (w domyśle nachodzimy cięzko zapracowany personel). Pytała czy mamy prawo wyciągać takie informacje.

Niemniej zgodnie z ustaleniami zadzwoniłem w piątek w godzinach pracy przychodni. Niestety, odpowiedź nie była jeszcze znana i kazano mi zadzwonić ponownie w poniedziałek (2 lipca). Cóż do trzech razy sztuka… Ponowny telefon po weekendzie i… pani dr Urszula Żuraszek powiedziała: "Przykro mi, ale lekarze i personel nie wyrażają zgody, jeżeli chodzi o godziny urzędowania".

Zastanawiające jest, że godziny przyjęć lekarzy są tajne w poradni dziecięcej "Promyk". Przypomnę, że ulotkę z godzinami urzędowania konkretnego lekarza rodzinnego może dostać każdy pacjent. Czyli gdyby przyjść 6 razy prosząc o godziny urzędowania poszczególnych lekarzy informację takową można by otrzymać. Dlaczego więc nie chciano udzielić całościowej informacji w poradni "Promyk"?. Przecież informacje te są jawne i powszechnie dostępne. Nie zauważyliśmy też informacji, że kopiowanie i wykorzystywanie materiałów jest zabronione. Portalowi LAZARZ.PL zarzucono łamanie praw autorskich. Od kiedy to informacje o godzinach pracy lekarzy są chronione prawem autorskim?

Mamy więc pewne wątpliwości co do pracy poradni dziecięcej "Promyk" przy ul.Kasprzaka. Czyżby kierownictwo i lekarze nie chcieli upublicznić godzin przyjęć by nie pozwolić na skontrolowanie czy rzeczywiście pracują w powyższych godzinach?

Naprawdę nie rozumiem zachowania w poradni "Promyk". Chyba nawet w samym interesie przychodni byłoby przesłanie informacji o godzinach urzędowania lekarzy. Jakoś tego samego dnia (było to 27 czerwca), kiedy zwracałem się osobiście z prośbą o udostępnienie godzin przyjęć lekarzy w Poradni Lekarza POZ "Łazarz sp. z o.o." (od strony ulicy Bogusławskiego) dostałem rozpiskę wszystkich lekarzy. Bardzo chętnie udzielono nam także informacji w poradni stomatologicznej na II piętrze. Może poradnia "Promyk" powinna wziąć przykład z Poradni Opieki Zdrowotnej 111 Szpitala Wojskowego w Poznaniu przy ul.Szylinga 2. Na skrzynkę meilową portalu łazarskiego trafił spis godzin urzędowania lekarzy wraz z telefonami wszystkich lekarzy w przychodni. Poradnia poinformowała nas także, o promocjach i akcjach w swojej placówce.

Od 2 do 6 lipca prowadzony jest także remont po stronie dla chorych pacjentów (wejście od Kasprzaka). Jak więc pacjenci mają wyzdrowieć, skoro pacjentów zdrowych miesza się z pacjentami chorymi, gdyż obecnie wejście do poradni dziecięcej odbywa się po stronie zdrowej (wejście H od strony ulicy Stablewskiego).

Janusz Ludwiczak redaktor naczelny łazarskiego portalu internetowego LAZARZ.PL


R E K L A M A

Fot: Janusz Ludwiczak

Komentarze (65)

23-01-2018 21:38:36
Madu
Poradnia promyk tragedia przez 10 miesięcy chodziłam tam z synkiem i za każdym razem robiono wielka łaskę. P dr zuraszek ciagle patrząca na zegarek bo ile ona to ma jeszcze pacjentów. Popędzanie,a rejestracja to tylko bombę tam podłożyć. Najlepiej gdyby nagrywali rozmowy telefoniczne bo kłamią babska jak najete. Przeniosłam mojego syna do innej przychodni i zupełnie inne podejście do dziecka. Odradzam mamuśki
27-04-2016 22:01:07
magdalena
Dodam również swoją opinię o U. Żuraszek. Jestem leniwym, chamski babskiem, które powinno mieć ograniczony dostęp do ludzi nie mówiąc już o dzieciach! Mówi niewyraźnie i pod nosem (pewnie dlatego, że nie jest pewna tego co mowi). Ma idiotyczne komentarze w stosunku do rodzica.
11-12-2015 20:37:40
niezadowolona
Dr. Żuraszek nie ma podejścia do dzieci, nie potrafi prowadzić dialogu. Zgadzam się z tym, że nawet zwierząt nie powinna leczyć. Bagatelizuje wszelkie przypuszczenia rodzica, nie pomogła nam wcale, zapisała mnóstwo niepotrzebnych leków. Byliśmy zmuszeni udać się prywatnie do innego specjalisty, gdzie nasze podejrzenia się potwierdziły i zostały przepisane odpowiednie leki. Pani doktor zdaje się opuściła większość wykładów na studiach, albo na nich spała. Nie jest to pierwszy raz kiedy straciliśmy u tej pani czas i zostaliśmy potraktowani w sposób karygodny, niegodny pozycji lekarza. Kultura osobista dr. Żuraszek pozostawia wiele do życzenia. Gdy w przyszłości trafimy na ww, natychmiast pojedziemy do innej przychodni.
23-10-2015 15:18:20
pacjentka od 15 lat
Do doktor Żuraszek chodzę od 15 lat, chyba nigdy nie zostałam potraktowana uprzejmie i kompetentnie. Pomijając niesamowite chamstwo, medyczne umiejętności pozostawiają wiele do życzenia. Jej diagnoza zwykle polega na "nic Pani nie jest", gdy w końcu lekarze prywatni leczą moje dolegliwości. Najbardziej żenujące było za czasów szkolnych błaganie o podpisanie obowiązkowych "pozwoleń" na wyjazdy harcerskie czy kursy żeglarskie (narzucanych przez organizatorów na osoby niepełnoletnie), ponieważ Pani doktor NIE MA POJĘCIA czy może się zgodzić ze względu na moje pewne genetyczne schorzenie, o którym sama prawie nic nie wie. Wystarczyłoby wykonać minimalny wysiłek i wpisać w WIKIPEDII nazwę choroby i już by się Pani doktor dowiedziała, że nie ma żadnych przeciwwskazań. Nie marząc o zajrzeniu do jakiegoś podręcznika medycznego czy poszukaniu artykułów w pismach naukowych. Sama nie wiem dlaczego jeszcze nie zmieniłam przychodni. Szczerze mówiąc myślałam, że Pani Żuraszek jest chamska bo otoczona prostymi pacjentami z prostych rodzin (no nie wiem, łazarskie towarzystwo dresiarskie) i nie umie rozmawiać z ludźmi wykształconymi i bardziej kulturalnymi. Teraz sama widzę i wstyd mi za niedojrzałą dyskryminację. Pani Żuraszek po prostu jest niekompetentna i chamska dla wszystkich pacjentów.
15-09-2015 18:06:07
bozkon5
u pani dok Zuraszek wychowalam trujke dzieci i teraz wnuki zawsze trafna diagnoza i zawsze chetna do udzielenia rad. Jej zawdzieczam ze najmlodszy syn mimo tyle chorob powaznych wyrósł na zdrowego mlodzienca.
20-03-2015 09:08:34
dulce
zgadzam sie, obsługa-dramat! pomomo ze lekarz przyjmuje miedzy 13.00 a 18.00 to nie chca zapisac dziecka na 17.00, nie rozumiem tego! dla kogo sa te godziny>? dlaczego ja musze sie zwalniac z pracy zeby pojść z dzieckiem do lekara skoro pani doktor pracuje a raczej powinna pracowac do 18.00 !!! ja tez musze siedziec w pracy do 16.00 bez wzgledu na to czy mam co robic czy nie wiec chyba i to dotyczy lekarzy?! Zgadzam sie , ze pracuja tak zakompleksione kobiety, przez to wredne, przydało by sie zrobic z nimi porządek. Komus odpowiedzały , ze jak mu sie nie podoba to ma zmienic przychodnie - nie kochaniutkie moje panie, jesli czytacie moj wpis - to Wy powinniscie zmienic prace jeśli ta Wam nie odpowiada, w Biedrone cały czas szukaja rak do pracy, tam by Was nauczyli pracy! dodzwonic sie do przychodni - prawie graniczy z cudem a jak ide tam to panie w najlepszym siedza i dyskutuja i nie przeszkadzaja sobie przez długi czas w rozmowach gdy widza , ze ktoś czeka przy okienku, a co tam , niech sobie czeka.... mam wrażenie że jesteśmy zbyt mili i pobłążliwi dla tych pań, trzeba sie zachowywać tak jak one choc z drugiej strony nie każdy potrafi byc taki chamski jak te panie, przynajmniej wiekszosc z nich.
12-03-2015 11:44:35
mama
ak widzę nie jestem jedyną osobą nie zadowoloną z obsługi w przychodni przez szanowne panie w rejestracji - choć one uważają że to tylko mi się coś nie podoba. Mam sobie zmienić lekarza i przychodnie Jak mi się coś nie podoba - tak usłyszałam dzisiaj od szanownej pani a druga pani odłożyła mi tel. Choć wiekowo pani jest starsza ode mnie to muszę powiedzieć że kultury osobistej to jej brakuje. Widzę ze takie niechlubne opinie są pisane już od długiego czasu i jak widać nikogo to nie obchodzi bo jak był koszmar to i jest. Mamy różne problemy , ale jedno nas łączy jesteśmy pacjentami i mają obowiązek nas szanować, a one traktują nas jak przedmioty. Jestem rozczarowana tym wszystkim bo każą przychodzić dużo wcześniej i czekać na na swoją kolej bo same nie umieją określić o której będzie dany numerek. Nie wiem czy u was tak jest ale czekam ciągle godzinami w przychodni i jak zapytałam panią dlaczego tak umawiają to powiedziała ze nie jej wina ze są opóźnienia, ale najśmieszniejsze jest to ze umawiają nas co 5 minut z małą rezerwą - tragedia !!! nie muszę pracować w przychodni żeby wiedzieć iż takie umawianie jest fizycznie nie do wykonania. Jak nawet poszłam po receptę to byłam dłużej niż 5 minut. Uważam i zgadzam się z wcześniej pisaną opinią, że powinny być zatrudnione tam osoby którym się będzie chciało pracować. No to tyle choć mogłabym tak pisać i jeszcze by się nazbierało, ale smutne jest to ze ja sobie tak piszę a i tak to nic nie zmieni- a szkoda
01-03-2015 09:38:27
Mike
Raz byłem na doraźnej z córką, trafiłem na Żuraszek. Po 2 minutach myślałem, że jej wycedzę. Szczyt chamstwa i gburowatości!!!
14-01-2015 09:29:31
NFZ
Nie polecam tej poradni , wieczne kłopoty w rejestracji . Obsługa jak z filmów Barei . Artykuł z 2007 mamy początek 2015 nic dodać nic ująć . od pierwszej wizyty pięć lat temu kontakt z wrednymi paniami z rejestracji to porażka
11-08-2014 13:56:57
WTF
Miałam nieprzyjemność trafić do Pani (dr) Żuraszek z dwuletnim dzieckiem na pomoc doraźną. To był DRAMAT. Bardzo niegrzeczna, nieuprzejma, arogancka, no i co tu dużo mówić - chamska kobieta. A wszystko działo się rzecz jasna przy dziecku, które rozpłakało się po tym jak Pani (doktor) nakrzyczała na mnie (za to że miałam czelność zawracać Jej głowę). Badanie dziecka pozostawię bez komentarza. Zaznaczę tylko, że taka osoba nigdy nie powinna pracować z dziećmi, ba z ludźmi. Diagnoza oczywiście totalnie zła - następnego dnia (miotana wątpliwościami) udałam się do innego lekarza, który wykluczył absurdalne wymysły Pani (doktor) Żuraszek. Niepotrzebnie nafaszerowałam dziecko dwiema dawkami antybiotyku. Zdecydowania odradzam.
06-07-2014 23:54:43
Tama
Dr Gafling najlepsza mama Gabrysia
08-01-2014 11:40:18
Pola
Przykre,że po tylu skargach nic się w tej przychodni nie zmienia!!!! Obsługa w tej przychodni to katastrofa. U tych Pań słowa proszę i dziękuję nie istnieją. NIEMIŁE, WREDNE, ZAKOMPLEKSIONE BABY!!!
15-04-2013 14:54:59
Dominika
Ta przychodnia to katastrofa, personel zachowuje się jakby był tam za kare, do tego gdy stoję w kolejce do okienka, pielęgniarka bezczelnie urządza sobie prywatne rozmowy, nie zwracając uwagi na pacjentów, mam nadzieje że te kobiety kiedyś też zostaną tak potraktowane jak traktują pacjentów.
20-03-2013 12:59:38
lidia1948
p.lekarz Żuraszek b.dobry diagnosta.Z lekami trafia w dziesiątkę.Nie mylić pielęgniarek z rejestratorką .Odrażająca.
08-03-2013 22:31:06
ewa.k3
Szczepienia w poradni to jakaś masakra. W życiu nie spotkałam tak chamskiej pielęgniarki. Byłam tam już kilka razy i zawsze pielęgniarka która wpisuje szczepienia do książeczki (krótkie ciemne włosy) zachowywała się poniżej krytyki. Złożę na nią oficjalną skargę do NFZ, bo zupełnie nie nadaje się do pracy z dziećmi.Jest mnóstwo młodych sympatycznych pielęgniarek, które chętnie ją zastąpią. Zero kultury, prostaczka totalna. Zamiast odpowiadać fachowo na pytania zdenerwowanej mamy płaczącego dziecka wykrzyczała że za szczepienie (które jest obowiązkowe i bezpłatne) mam zapłacić 120 zł bo tak trzeba!!! i że niektórzy płacą po kilka tysięcy za szczepienia dzieci i nie marudzą!!! Jak można tak traktować pacjentów. Nie popuszczę jej tego!!!
10-01-2013 15:23:37
JS
Zgadzam się w 100%. I dlatego od lat wolę płacić niż być traktowany jak piąte koło u wozu. Gdy ostatnio w przychodni pediatrycznej widząc panią wpatrzoną w ścianę i tkwiącą przez dłuższy czas w bezruchu zapukałem w szybkę to usłyszałem - drukuję! nie widzi?! No i grzecznie czekałem kolejne minuty, bo pani musiała nadzorować wydruk kilkunastu kartek...
10-01-2013 13:22:07
NeoTheo
Baby w okienku w rejestracji są koszmarne! Dziś próbowałem dodzwonić się do przychodni, by dowiedzieć się jak przymuje pediatra moich dzieci w nowym roku... Się nie dowiedziałem. Mam sobie przyjść i wziąć kartkę. Ewentualnie (z wielką łaską) może mi podać na jeden dzień naprzód. KOszmarne miejce. Gdyby nie baby z recepcji, z którymi wojuję od 5 lat, ośrodek byłby OK...
07-09-2012 18:29:08
wściekła mama
Ludzie, kto podpisuje umowy takim firmom ???? Podnoszenie kwalifikacji u tych pań zakończyło się chyba na latach sześćdziesiątych! Metody leczenia i sposób podejścia do ludzi- jak z czasów głębokiej komuny. Czy naprawdę nie ma dobrych pediatrów, którzy chcieliby pracować w tej Poradni ?? A paniom pracującym w tej poradni i to zarówno w rejestracji jak i lekarkom konieczne są lekcje z zakresu dobrego wychowania i zwykłej kultury. Wstyd!!!!
16-08-2012 16:52:13
mama80
chodze do tej poradni z dziecmi od 13 lat nigdy nie trafilam na opryskliwosc badz nie mile zachowanie pań z rejestracji wrecz przeciwnie albo trafialam na dobry dzien tych pań albo poprostu tak wyszlo co do dr żuraszek nie mialam stycznosci wiec nie bede oceniac natomiast chodze do dr Filipiak i naprawde nie zamienilabym jej za zadne skarby,zawsze ja chwale i bede chwalic bo ze świeczką szukac w ciemnym tunelu takiej lekarki jak ta kobieta
18-07-2012 02:10:29
maseł
najlepsze, że większość pozytywnych opinii o dr Żuraszek pochodzi z tego samego IP. Pani doktor, proszę nie chwalić samej siebie..
17-07-2012 23:33:34
joly 7
Witam. Czytam komentarze i w pełni popieram - Panie w rejestracji - są opryskliwe,niekompetentne,a już zachowanie jednej z Pań-niskiego wzrostu w okularach < chyba p.Izabela > przekracza wszelkie granice !!!!!!!!! Jest karygodne.Taka osoba nie powinna w tym miejscu pracować.Widać i słychać przy pacjętach częste i głośne kłótnie tych ,,odąsanych" na cały świat i nie tylko rejestratorek.A przychodzą do ,,PROMYKA" dla pieniędzy,a nie za karę. Kierownictwo poradni powinno wyciągnąć wnioski.Pracujący tam lekarzę są świetnymi fachowcami.
17-07-2012 21:05:56
mama30
Witam, ja przestrzegam przed ta przychodnią, pielęgniarki nie miłe, opryskliwe i siedza tam chyba za kare.Ogólnie tragednia.
01-07-2012 22:22:51
jotbe
Hmm, w poszukiwaniu godzin trafiłem na te stronę i biorąc pod uwagę iz jestem dość długo pacjentem dr Żuraszek dziwia mnie opinię... lekarz to nie przedszkolanka więc nie musi mieć super miłego uśmiechniętego podejścia do dziecka ... a co do rodziców myślę że niektórzy z was trafili po serii pacjentów w stylu wiem lepiej wyczytałem w internecie.. reasumując Pani Żuraszek pomimo braku uśmiechu jest jednym z najbardziej dokształconych lekarzy w tej poradni i jeżeli trafi się komuś coś poważnego to własnie u tej Pani możecie liczyć na rozpoznanie a nie kolejna dawkę paracetamolu... a jeżeli komuś zależy na 10 minutach miłej pogawędki zamiast leczenia to rzeczywiście pora na zmianę..
02-02-2012 14:55:16
miki
Brak słów na tą poradnie!!Rejstracja nie miła oopryskliwa wredna a dr Żuraszek brak słów pomyliła się z powołaniem!!Współczuję do niej trafić na pomocy doraźnej!!I taki ktoś jest kierownikiem!!!
28-01-2012 13:23:37
Kamila
Jestem szczerze zdziwiona Waszymi wypowiedziami!Chodzę z moimi dziećmi do dr Żuraszek od trzech lat i nie zamieniłabym jej na żadnego innego lekarza. Ona nie jest po to, żeby uśmiechać się i przymilać do rodziców. Jest konkretna, nie wciska od razu antybiotyków, odpowiada na pytania i wszystko wyjaśnia. A co do płatnych szczepionek - nie wciska, tylko mówi, że jeśli kogoś na nie stać to dobrze, jeśli je kupi. Panie "w okienku" są dla mnie miłe, kojarzą jak dzwonię, zaczepiają moja najmłodszą córkę i dobrze wykonują swoją pracę. Ludzie, o co wam chodzi???
23-01-2012 07:01:11
wmw
Jeśli lekarz ma leczyć dziecko i za to dostaje wynagrodzenie,to po co z infekcją wysyła je do szpitala?Takie praktyki miedzy innymi stosuje się w Przychodni "Promyk".Owszem narzekają na lekarzy nierzetelnych rodzice.Być może stosuje się metodę lepsi i gorsi.Pani Filipiak odmówiła szczepienia dziecka,ponieważ zapomniała o wynikach badań,które otrzymała.No tak Pani Żuraszek to też temat sam w sobie.Pacjent w tej przychodni spotyka się już w recepcji z dość niesympatycznym podejściem.Być może przysięga Hipokratesa,etyka,moralność stały się zapomnianymi hasłami.
04-01-2012 13:47:29
K@
Ja jestem bardzo zadowolona z Dr. Żuraszek leczy mojego syna od 10 lat teraz zapisałam do niej córkę. Owszem nie jest usmiechnięta ale ja nie idę do niej po to żeby się do mnie uśmiechała i była zabawna ale po to aby wyleczyła moje dziecko.... wcześniej syn chorował i to bardzo często od kiedy zapisałam go do dr. Żuraszek pojawiamy się w tej przychodni tylko na szczepienia i na bilanse. Jest rzeczowa i konkretna ... Z mojego punktu widzenia nie mam do czego się przyczepić . Szczerze polecam
03-11-2011 13:41:07
kasia
Dzięki za te informację ..wielka szkoda ze dopiero teraz na nie trafiłam......może nasze dziecko byłoby już zdrowe...wstrętna baba
21-10-2011 14:45:26
w
Też korzystam z tej przychodni - już ponad ćwierć wieku :) I mam to szczęście, że nigdy nie spotkałem się z niemiłym lub niekompetentnym personelem. A Pani dr Zaradna jest świetnym lekarzem i bardzo miłym człowiekiem. Dobrze, że informujecie, że nie zawsze jest tak kolorowo, choć dla równowagi dodam, że pacjenci (a raczej ich rodzice) też potrafią zachować się chamsko i nerwowo...
21-10-2011 13:19:53
kaśka
@Polina: Jeśli nie odpowiada ci ta przychodnia zmień ją. Rejonizacja już dawno przestała istnieć.
20-10-2011 22:36:58
Polina
Dr żuraszek - na pomocy doraźnej siedzi i gada z pielęgniarką w innym pokoju niż powinna, trzeba chodzić i pytać się Pań sprzątających gdzie jej szukać, a na prośbę żeby przyszła bo czekam z chorą córeczką,każe czekać pod drzwiami, a po kolejnej prośbie, mówi, że panikuje że minęło może 10 minut i że wszyscy pacjenci chcą być od razu jak przychodzą przyjmowani! Przecież to POMOC DORAŹNA! uwagi dotyczące wszystkiego co zrobilam zeby zbic gorączke, pouczanie że nie znam przeliczników wagi dziecka na ilość paracetamolu bo z "ulotek się nie wyczyta"..słowo za słowem i sama się zastanawiałam czy to mi się wydaje czy to się dzieje naprawde! wstrętny przypadek
09-09-2011 08:33:52
paula
Myslałam że jestem sama z moim problemem,widzę że jest nas więcej.Każdy może mieć zły dzień,lecz personel pracujący w tej przychodni ma te złe dni co dziennie,to jest katastrofa,panie meczą się gdy zadaje sie im jakieś pytania,odpowiadają z wielką łaską,szczególnie pani koło 50-tki w krótkich włosach oraz pani blondynka wpisująca dane w komputer,Śmieją się z pacjentów-istna samowolka,te panie już od dawna nadają sie do wymiany,tyle młodych miłych dziewczyn nie ma pracy,a te oschłe i bezczelne panie zajmują dobre stanowiska,proszę pracodawców ,zlitujcie sie nad nami,i zatrudnijcie miły i kulturalny personel.
21-06-2011 10:26:57
Mama i 2,5 letnia Zuzia
od około 30 lat korzystam z usług tej przychodni, do dr Gaffling chodzę ja, moja 2,5 letnia córka, moja siostra z 3 dzieci, Panie z recepcji zawsze są miłe i zawsze mają dla mnie czas gdy mam jakąś sprawę czy to osobiście czy też telefonicznie!!!! A pani doktor nigdy od razy nie daje antybiotyku, najpierw próbujemy innych metod.... które na ogół skutkują. Dużo zdrowia życzę Pani Doktor ;))))) pozdrawiam Justyna i Zuzia
06-06-2011 12:47:31
al
a JA ZARADNEJ NIE POLECAM, ZAŚWIADCZEŃ NIE CHCE WYSTAWIAĆ, RECEPTA NA MLEKO Z WIELKĄ ŁASKĄ, MOJE DZIECKO 7 MIESIĘCZNE OD PÓŁ ROKU CHORUJE A ONA GO SZPIKUJE SŁODKIMI JAK ULEPKI SYROPAMI, NAWET TYMI NA KTÓRE JEST MAŁY UCZULONY I PO NICH WYMIOTUJE I NIE DOCIERA DO NIEJ JAK MÓWIĘ O TYCH OBJAWACH... TWIERDZI, ŻE TO LEK DLA ALERGIKÓW. OD PÓŁ ROKU NIE MOŻE WYLECZYĆ MAŁEGO Z ZIELONEGO KATARU. jAK LARYNGOLOG ZROBIŁ NA PIERWSZEJ WIZYCIE WYMAZ I OKAZAŁO SIĘ, ŻE MAŁY MA PNEUMOKOKI, TO STWIERDZIŁA ŻE NIE BĘDZIE TEGO LECZYĆ!!!!!!! I CO???????? MAŁY MA ZARAŻAĆ WASZE DZIECI W PRZYCHODNI I WSZĘDZIE INDZIEJ???? MASAKRA!!!!!!!!
21-02-2011 21:26:05
monia
pani Żuraszek to bardzo dobry lekarz,na pierwszy rzut oka może sie zdawać nie miła i mało dostepna do pacjętow,ale jest naprawde wyrozumiała kobietą konkretna i rzeczowa,od roku juz nie mieszkam w P-ń ale do tej pory nie zmieniłam lekarza i nie mam takiego zamiaru.
20-02-2011 21:46:26
Renata
ja kilkakrotnie byłam pacjentkom dr Żuraszek i fakt faktem kobieta nie jest wylewna ale gadała rzeczowo i odpowiadała na wszystkie moje pytania i postawiła nie raz słuszna diagnozę .Nie mogę powiedzieć na nią złego słowa bo zawsze przyjmowała mnie z uprzejmością.Nie chodzę do lekarza po to by ktos się do mnie uśmiechał i był przesadnie miły ale po to zeby wiedział co mi dolega i pomógł.Ja POLECAM
04-02-2011 10:46:08
wejscieh
Najlepsze, ze ta placówka to prywatna firma przyjmujacych tam Pań - spolka z o.o. :) ktora podpisala umowe z NFZ. Zatem kiedys moze inna spolka przejmie te przychodnie. ;) Jest nadzieja.
05-01-2011 08:46:14
Mammi
Zgadzam się z każdą opinią!! Panie , które pracują w recepcji są niekompetentne, niekulturalne, wiecznie odąsane, wiecznie z fochem na twarzy, ciągłe pretensje o wszystko, nie rozumiem czemu one jeszcze tam są. gdybym miała tylko kontakt do właściciela placówki to wysłałabym mu odpowiedniego maila by był świadomy tego, co ludzie myślą o tych (P)paniach. Czasem mam wrażenie, jakby obwiniały cały świat za swoje życiowe niepowowdzenia. U żadnej nie widać uśmiechu. Patrzą na ciebie jak na intruza. i to prawda przy okienku od rejestracji można stać i stać a one mają cię przysłowiowo w .. Nigdy w życiu nie trafiłam na tak nieuprzejme osoby. może z tym nowym rokiem coś się zmieni. Placówkę utrzymują przy życiu tylko dobrzy lekarze ( ale też z wyjątkami). I nigdy nie można się umówić na wizytę popołudniową tak by się nie zwalniać z pracy .. czego one poprostu nie rozumieją. Absurd. Żal mi tych kobiet , że praca je - lub życie tak spaczyło , że brak w nich życia, uśmiechu, optymizmu ..
08-12-2010 20:44:48
dymek
Dr. Żuraszek to chamska, perfidna, nieodpowiedzialna baba, robi łaskę zeby przyjąć dziecko, ma pretensje do całego świata że się przyszło na pomoc doraźną, nie nadaje się nawet do leczenia zwierząt, a gdzie dopiero ludzi!!!! JEJ ZACHOWANIE TO JEDNO WIELKIE CHAMSTWO !!!!
10-11-2010 10:13:19
mor
ja polecam DR bogumiłę Coftę- spokojna,rzeczowa,konkretna, wizyta u niej to ok 15 min,jest dokładna,parę razy zbada maluszka, a moze to a moze tamto niz wyda skierowanie na badania inne,nie robi problemów zeby przychodzic z najmniejsza pierdołą, jesli trzeba zostaje po godzinach- a do dzieci jest powołana lekarka-dobry kontakt, delikatna i nic na sile ..... polecam serdecznie!!!!
09-11-2010 16:39:43
dada
a wiecie co jest najgorsze, że jak już przyjdziesz z chorym dzieckiem a nie ma Twojego lekarza to Ty masz się prosić i pytać i tłumaczyć i czekać czy np. Pani Bąk zechce cie przyjąć, bo akurat Pani w recepcji jest tam nie wiadomo od czego i w chwili obecnej musi porozmawiać z koleżanką. Od czego one tam są. Generalnie przychodnia taka sobie niby dla dzieci ale dzieci to mogą się w poczekalni zanudzić na śmierć i ciągle upominanie przez panią z recepcji proszę o ciszę.... no tak tam gdzie dzieci tam tylko spokój masakra. Co do dr Żuraszek to leczy moje dzieci i generalnie nie jest ideałem ale widziałam ją w akcji z innym pacjentem i trochę mnie zamurowało. Rewelacyjne jest dr Zaradna miła, sympatyczna, doradzi, porozmawia chyba jako jedyna sympatyczna. Tak więc chyba czas na zmiane pediatry i to szybko.
07-11-2010 21:36:29
tata
masakra to jest typowa chamska baba z czasów komuny szok ona jest obrażona na cały swiat !!!
08-10-2010 13:25:44
mala
Dziś sama się zastanawiam czy tacy ludzie ktorzy tam powinni leczyc odmawiaja tej pomocy juz dwa razy odmówiono mi wizyty gdzie dziecko mialo prawie 40 goraczki pani w recepcji kazala cieplo ubrac dziecko i pojawic sie u lekarza zastanawiam sie tylko po co my placimy podatki chyba po to aby nas lekcewazono
27-08-2010 21:25:36
sfrustrowana
Jestem pielęgniarką i rzeczywiście przychylam się doopinii większości o bardzo niemiłym traktowaniu pacjenta w tejże poradnii. Co prawda tylko raz trafiłam na dr Ż uraszek , ale była też paskudna, natomiast regułą jest traktowanie pacjenta jak zło konieczne w sytuacji kiedy trafii do przychodnii po godzinach pracy swojego lekarza , to wtedy tysiące bezsensownych pytań ....a dlaczego teraz , a jakie objawy , no nie wiem czy p. doktor przyjmie dodam tylko że przychodnia pusta a do końca dyżuru jeszcze godzina ....dla mnie skandal
20-08-2010 10:49:30
moni
Niestety miałam okazję trafić kilka razy na wizytę do dr Żuraszek, na zastępstwie albo pomocy doraźniej, no i zawsze ten sam scenariusz: pacjenci to zło konieczne, niemiła do granic możliwości, oczywiście bez stwierdzenia, że jest się przewrażliwionym się nie obyło, no i udzielona dziecku pomoc pozostawia wiele do życzenia. Z całego serca NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
18-06-2010 08:20:55
megi
Urszula żuraszek i pediatria - to jakieś nieporozumienie. Zachowuje sie jakby robiła łaskę, że w ogóle przyjmuje dzieci. Jej diagnozy są poniżej krytyki. Stwierdziła, że moje niespełna 3 -miesięczne dziecko to gapcia, bo nie trzyma sztywno główki przy podnoszeniu za rączki ( nie wybaczę jej tego). A poza tym ciągle nawija o pieniądzach i bezustannie namawia do wszystkich płatnych szczepień. Zdecydowanie nie polecam!
19-04-2010 18:56:50
rodzice
....niestety Urszula Żuraszek jest poniżej wszelkiej krytyki, kilka dni temu bylismy z Naszym 3-letnim synkiem, temperatura 39, gardło zaczerwienione, ropa z oczu ogolnie nie trzeba kończyć medycyny żeby wiedzieć ze cos jest nie tak, ale pani DOKTOR stwierdziła, ze powinniśmy isc do okulisty z dzieckiem, badanie trwalo kilkadziesiąt sekund po czym diagnoza brzmiala syrop prawoslazowy na kaszel ktorego nie bylo, na zaczerwienione gardło niczego na gorączkę niczego....dobrze że my rodzice i farmaceuci wiemy jak pomóc naszym milusińskim....a takimi lekarzami to czas aby zajeła sie Naczelna Iyba Lekarska a moye tak dodatkowe studia... ogolnie ta kobieta zdaje sie siedzi tam za kare
10-03-2010 12:15:02
mamuśka
Jestem niezadowolona z prowadzenia mojego niespełna rocznego dziecka przez dr. Gaffling. nie widzi problemu w złych wynikach badań dziecka, wręcz nie widzi potrzeby do kierowania do specjalisty. dziecko nie jest ważone na każdej wizycie co się w głowie nie mieści iż jest to argumentowane.... tym że dziecko ma alergie!skoro ma niedowagę to chyba szczególnie powinno być ważone przy każdej okazji.widocznie raz na 3m starczy.nie wszystko można wytłumaczyć tym że dziecko się uśmiecha więc pewnie dobrze się ma!!usłyszałam że "już dość wydaliśmy na badania naszego dziecka" ( gdzie większość robiłam na własną rękę odpłatnie i jak podawałam wyniki na wizycie to jakoś uważała to za normalne że się wykosztowałam). Po konsultacji z innym pediatrą czuję się jak intruz i nie dziwię się że nie rozumiemy się z Panią Gaffling. pewnie uważa mnie za fanatyka robienia badań dziecku. No ale cóż jest więcej lekarzy w Poznaniu i nikt na nikogo nie jest skazany.
09-03-2010 19:54:46
Pacjentka
Ludzie,ja byłam dzisiaj z dzieckiem i zostałam super załatwiona.Pani dr jak zawsze dla mnie miła i uśmiechnięta do dziecka.k Każdy z nas pracuje i ma leszpy i gorszy dzień.
03-03-2010 10:27:59
max
Artykuł z przed prawie 3 lat, a widzę, że temat ciągle aktualny. Już to mówiłem kiedyś: są na szczęście inne przychodnie niż "Promyk".
03-03-2010 09:20:38
babakam
Potwierdzam skandaliczne zachowanie Żuraszek. Córka pod nieobecność dr Gaffling została przyjęta przez tą kobietę i, która nir dość,że nie nadaje się na lekarza dziecięcego (straszy dzieci), to jeszcze wyzywa rodziców, że są przewrażliwieni.
27-02-2010 22:05:15
madzia
Nie byłam nigdy u dr Żuraszek, więc nie mogę się wypowiedzieć, ale jeśli nie chciała ona udostępnić godzin to jest to skandal. Jest to informacja publiczna, a przychodnia ma podpisany kontrakt z NFZ. Dobrze ująłeś to "po pierwszej wizycie :)": przypuszczam że nagonka byłaby na lekarzy z tej przychodni nawet gdyby udostępnili plan dyżurów bo gdyby któryś miał urlop, był chory itp. to Pan redaktor napisałby że to skandal podali godziny i się nie wywiązują... Przepraszam, jeśli lekarz jest chory, ok sytuacja jednorazowa. Wtedy powinna być wywieszona informacja, że w dniach takich i takich dr X nie ma. Jednak nie zgadzam się z Tobą!!! Oni mają podpisane kontrakty z NFZ i dostają za to pieniądze.
27-02-2010 12:47:57
meggit
Ja byłam z dzieckiem z wizytą na pomocy doraźnej u pani Żuraczek - dwa razy i mam nadzieję, ze więcej na nią nie trafię... Po pierszej wizycie też ją usprawiedliwaiłam, że może ma gorszy dzień - ale po drugiej już nie mam zamiaru jej bronić! Obrażona na cały świat, że ktoś śmie jej przeszkadzać - bo przeciaż ona myśli, że na dyżurze powinna tylko odpoczywać, a pieniądze wpływać na konto!! Nie dosyć, że nawet nie zbadała jeszcze dziecka - a już powiedziała, że dziecko nie jest chore (roczne dziecko miało 39,5 temperatury). Wysłała nas do zabiegowego zmierzyć temperature - i tu się zdziwiła - bo o dziwo to na jej oko zdrowe dziecko ma gorączkę!! Zapisała antybiotyk i jeszcze jakieś leki - nawet nie wytłumaczyła jak je podawać! TA PANI NIE NADAJE SIę DO PRACY Z DZIEćMI !!
27-02-2010 10:56:19
po pierwszej wizycie :)
Nie rozumiem dlaczego wypisujecie takie rzeczy ja po wizycie u dr Żuraszek byłam bardzo zadowolona poświęciła mi dużo czasu była uprzejma tzn normalna kobieta.. ja nie wymagam od lekarzy żeby mnie po stopach całowali a co do tych incydentów może zły dzień miała każdy z nas taki czasem ma... i przypuszczam że nagonka byłaby na lekarzy z tej przychodni nawet gdyby udostępnili plan dyżurów bo gdyby któryś miał urlop, był chory itp. to Pan redaktor napisałby że to skandal podali godziny i się nie wywiązują... Kochani trochę więcej życzliwości i zrozumienia w każdej kwesti i dla każdego :)
25-02-2010 20:12:48
XYZ
Ludzie,wy wciąz jesteście niezadowoleniI Ja jestem pacjentką Pani doktor i jestem super zadowolona.
14-01-2010 13:06:33
max
Dr Żuraszek nie tylko tam pracuje, ale też jest kierownikiem przychodni Promyk. Cóż powiedzieć, współczuję rodzicom i dzieciom, bo to głupa baba jest i tyle.
14-01-2010 12:42:06
ooo
jestem pielęgniarką, wstyd mi za panią doktor Zuraszek.Byłam z dzieckiem na pilnej wizycie ,potraktowano mnie i dziecko...brak słów. Szkoda, że tacy ludzie pracują w s. zdrowia.
30-12-2009 14:41:39
hyam
Jedyne co mogę powiedzieć o dr Żuraszek to to, że jest po prostu chamska i zachowuje się skandalicznie w stosunku do pacjentów!!!jakaż była oburzona, kiedy w nocy zadzwoniłam do Przychodni aby zamówić wizytę bo dziecko zagorączkowało powyżej 40 stopni. Zaspanym głosem stwierdziła, ze to nie jest żaden powód aby ją wzywać!SKANDAL!!!Oczywiście okazało się też, ze wymyśliła sobie mnóstwo chorób mojego dziecka a gdy następnego dnia prywatnie wezwałam innego lekarza okazało się, ze dziecko ma tylko zapalenie gardła- a nie jak to stwierdziła dr Żuraszek- zapalenie płuc, oskrzeli, krtani, migdałków...Tacy lekarze nie powinni mieć żadnego kontaktu z dziećmi a już napewno nie z małymi!!!
30-12-2009 14:40:55
hyam
Jedyne co mogę powiedzieć o dr Żuraszek to to, że jest po prostu chamska i zachowuje się skandalicznie w stosunku do pacjentów!!!jakaż była oburzona, kiedy w nocy zadzwoniłam do Przychodni aby zamówić wizytę bo dziecko zagorączkowało powyżej 40 stopni. Zaspanym głosem stwierdziła, ze to nie jest żaden powód aby ją wzywać!SKANDAL!!!Oczywiście okazało się też, ze wymyśliła sobie mnóstwo chorób mojego dziecka a gdy następnego dnia prywatnie wezwałam innego lekarza okazało się, ze dziecko ma tylko zapalenie gardła- a nie jak to stwierdziła dr Żuraszek- zapalenie płuc, oskrzeli, krtani, migdałków...Tacy lekarze nie powinni mieć żadnego kontaktu z dziećmi a już napewno nie z małymi!!!
28-12-2009 18:38:18
max
Ja już wcześniej poznałem dr Żuraszek - głupia pinda i tyle. Na szczęście są inne przychodnie niż poradnia "Promyk' na Kasprzaka.
28-12-2009 18:35:40
Marysia1
miałam okazje poznac dr Żuraszek i mam mieszane uczucia co do tej osoby bedac z dzieckiem w poradni . jest osoba nie sympatyczna bardzo powazna w kontakcie z dziecmi szczególnie małymi dziecmi , zero usmiechu , rodzicow traktuje jak zło konieczne .ciesze sie ze mozna było wybrac sobie lekarza ktory opiekuje sie moimi dziecmi.Ja mialam to szczescie i trafiłam na cudowna i pełna ciepla oraz usmiechu pania dr . Wojtczak super lekarz i super człowiek i nie zamieniłabym ja na innego lekarza .Na dr Żuraszek trafiłam 2 razy i mam nadzieje ze juz nie trafie .
06-11-2009 00:42:36
choróżka
Okropna baba. Pacjentom stanowczo odradzam dr Żuraszek. To jest skandal jak potraktowała mnie i moje dziecko.
10-09-2009 12:46:26
max
Panu Żuraszek jest wyjatkowo chamska i nie miła. Z resztą w przychodni na Kasprzaka już z kilka lat nie byłem.
10-09-2009 08:02:54
BtF
A ja nie bardzo rozumiem, skąd zamieszanie. Może właśnie z takiej nagonkowej postawy mediów wynika strach przed ujawnianiem informacji? Korzystam z usług tej poradni od blisko 10 lat, razem z żoną przenieśliśmy się do pani dr Filipiak i nie możemy pojąć, jak to się dzieje, że ludzie w Polsce narzekają na lekarzy pierwszego kontaktu. Gdy potrzebujemy, mamy wszystko - skierowania do specjalistów, na badania, konkretną rozmowę, jasne wskazania. Mam wrażenie, że zamiast narzekać, trzeba po prostu coś zrobić - poszukać dobrego lekarza, a potem dać jemu zarobić te parę marnych groszy od NFZ-etu. Jeśli przestaniemy płacić tym, którzy nas ignorują, jest szansa, że czegoś się nauczą.
13-05-2009 22:48:50
VIM2
Urszula Żuraszek to temat sam w sobie, po wieczornej wizycie z rocznym dzieckiem wyszliśmy w przekonaniu, że opuszczamy komunistyczny GS, gdzie Pani sprzedawczyni uczyniła nam łaskę informując, że do jedzenia jest ocet i musztarda. Krótko mówiąc strasznie niesympatyczna kobieta. Pomijam fakt, że ustnie zaleciła podawanie dwóch leków, a na recepcie wypisała trzy (oczywiście, skrajnie nieczytelnie). Odnośnie ukrywania godzin pracy lekarzy, to czemu się tu dziwić?? Jakoś trzeba pogodzić trzy, cztery etaty i nachodzące na siebie godziny pracy.....taka smutna rzeczywistość.... Z szacunkiem dla pozostałych, jeszcze normalnych lekarzy - VIM2
Aktualności
R E K L A M A
Niezapominajka
04

kwi

do 07-04-2024
Międzynarodowe Targi Poznańskie
"Poznań Motor Show" - targi motoryzacyjne
TTM - Targi Techniki Motoryzacyjnej

07

kwi

Poznań * Łazarz
Wybory samorządowe

12

kwi

do 14-04-2024
Międzynarodowe Targi Poznańskie
"Poznań Run Expo" - targi sportowe: bieg | aktywność | motywacja

14

kwi

Poznań * Łazarz
16. Poznań Półmaraton

20

kwi

11:00
Młodzieżowy Dom Kultury nr 3 ul. Jarochowskiego 1
Konkurs Piosenki Przedszkolnej

[ wszystkie ]

Komentarze
Ogłoszenia
Newsy na Twoją skrzynkę!
Zapisz się na listę mailingową:
Twój e-mail: